2.0 AQY - problem z... prosze o porade
: pn maja 20, 2013 22:56
czesc..
nie wiem czy odpowiedni dzial bo to i benzyna i lpg i elektryka;/
mam pewien problem z moim gofrem:
GOLF 4 2.0 aqy - PB+LPG (gaz jeszcze na gwarancji).. przebieg: 220 000 km.. gaz zalozony przy 202 000 km
postaram sie opisac najonszerniej jak sie da..
pewnego dnia stojac w korku jak sie silnik nagrzal zaczal dziwnie chodzic jakby na 3 gary, zaczal sie trzasc - ale dojechalem do roboty zgasilem silnik i po 8 h bylo juz okey.. potem bylo z 2 miesiace spokoju.. myslalem ze moze jakis felerny gaz albo cos.. postanowilem odczytac bledy vagiem:
17584 Korekcja lambda katalizator strona 1 - przekroczona granica
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16518 Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 1 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17536 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16684 Losowe wypadanie zapłonu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16686 Brak zapłonu cylinder 2
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16684 Losowe wypadanie zapłonu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16686 Brak zapłonu cylinder 2
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
1115 Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
skasowalem bledy i po 2och miesiacach powrocilo znow. pokazaly sie znow bledy:
17584 Korekcja lambda katalizator strona 1 - przekroczona granica
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16518 Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 1 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16684 Losowe wypadanie zapłonu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16686 Brak zapłonu cylinder 2
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16684 Losowe wypadanie zapłonu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16686 Brak zapłonu cylinder 2
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
1115 Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16687 Brak zapłonu cylinder 3
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16688 Brak zapłonu cylinder 4
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
zgasilem auto i podczas ponownego rozruchu po pracy znow bylo okey.
teraz za 3cim razem bylo troche inaczej..
silnik sie nagrzal i znow zaczelo go trzasc i chodzil jak kosiarka czyli nie na wszystkich cylindrach, brak mocy i takie uczucie duszenia silnika.. po 2 dniach stania odpalilem rano i znow to samo nawet na zimnym, jednak jak go przegazowalem tak do 4,5 tys. obr/min to juz jechal dobrze i rowno nawet sie nie zajaknal na chwilke...
jutro odczytam bledy vagiem moze cos nowego wykaze..
co udalo mi sie wydedukowac i doczytac z forum (nie chce wyrzucac kasy na czesci ktore sie okaza ze sa dobre):
= skoro na zimnym i na cieplym tez pokazuje to samo - to nie jest to raczej wina gazu jak niektorzy pisza ze wina wtryskiwaczy,
= problem z kablami lub swiecami (swiece - wymieniane ok 15 tys. temu na ngk podczas instalacji lpg === co do kabli nie wiem (zakupilem go juz z gazem) musze sprawdzic w weekend bo wszystko jest schowane pod kolektorem, ale wygladaja na stare, moze jeszcze fabryka)
= moze to cewka ale nie umiem sprawdzic omomierzem.. moze podjade do jakiegos elektryka i sprawdzi uzwojenie,
prosze o pomysly i jakies sugestie moze ktos mial cos podobnego.. kazda rada mile widziana
z gory dzieki za pomoc
pozdrawiam
nie wiem czy odpowiedni dzial bo to i benzyna i lpg i elektryka;/
mam pewien problem z moim gofrem:
GOLF 4 2.0 aqy - PB+LPG (gaz jeszcze na gwarancji).. przebieg: 220 000 km.. gaz zalozony przy 202 000 km
postaram sie opisac najonszerniej jak sie da..
pewnego dnia stojac w korku jak sie silnik nagrzal zaczal dziwnie chodzic jakby na 3 gary, zaczal sie trzasc - ale dojechalem do roboty zgasilem silnik i po 8 h bylo juz okey.. potem bylo z 2 miesiace spokoju.. myslalem ze moze jakis felerny gaz albo cos.. postanowilem odczytac bledy vagiem:
17584 Korekcja lambda katalizator strona 1 - przekroczona granica
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16518 Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 1 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17536 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16684 Losowe wypadanie zapłonu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16686 Brak zapłonu cylinder 2
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16684 Losowe wypadanie zapłonu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16686 Brak zapłonu cylinder 2
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
1115 Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
skasowalem bledy i po 2och miesiacach powrocilo znow. pokazaly sie znow bledy:
17584 Korekcja lambda katalizator strona 1 - przekroczona granica
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16518 Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 1 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16684 Losowe wypadanie zapłonu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16686 Brak zapłonu cylinder 2
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16684 Losowe wypadanie zapłonu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16686 Brak zapłonu cylinder 2
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
1115 Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16687 Brak zapłonu cylinder 3
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16688 Brak zapłonu cylinder 4
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
zgasilem auto i podczas ponownego rozruchu po pracy znow bylo okey.
teraz za 3cim razem bylo troche inaczej..
silnik sie nagrzal i znow zaczelo go trzasc i chodzil jak kosiarka czyli nie na wszystkich cylindrach, brak mocy i takie uczucie duszenia silnika.. po 2 dniach stania odpalilem rano i znow to samo nawet na zimnym, jednak jak go przegazowalem tak do 4,5 tys. obr/min to juz jechal dobrze i rowno nawet sie nie zajaknal na chwilke...
jutro odczytam bledy vagiem moze cos nowego wykaze..
co udalo mi sie wydedukowac i doczytac z forum (nie chce wyrzucac kasy na czesci ktore sie okaza ze sa dobre):
= skoro na zimnym i na cieplym tez pokazuje to samo - to nie jest to raczej wina gazu jak niektorzy pisza ze wina wtryskiwaczy,
= problem z kablami lub swiecami (swiece - wymieniane ok 15 tys. temu na ngk podczas instalacji lpg === co do kabli nie wiem (zakupilem go juz z gazem) musze sprawdzic w weekend bo wszystko jest schowane pod kolektorem, ale wygladaja na stare, moze jeszcze fabryka)
= moze to cewka ale nie umiem sprawdzic omomierzem.. moze podjade do jakiegos elektryka i sprawdzi uzwojenie,
prosze o pomysly i jakies sugestie moze ktos mial cos podobnego.. kazda rada mile widziana
z gory dzieki za pomoc
pozdrawiam