Strona 1 z 1

1.8t GTI AGU Szarpanie podczas jazdy do 2tyś obrotów

: sob mar 30, 2013 13:49
autor: kopciuszekk
Witam wszystkich.
Mam problem z silnikiem( 1.8T GTI AGU) a mianowicie szarpie mi silnikiem na niskich obrotach tak do 2tyś.
Silnik jest z podtlenkiem LPG
W tym tygodniu wymieniłem filtr powietrza, przepływomierz oczywiście BOSCH-a, świece NGK platynowe i wyczyściłem przepustnicę.
Po wymianie tych rzeczy samochód nadal szarpie, nie jest to delikatne szarpanie tylko takie jak by miał zaraz silnik wyskoczyć. Naprawdę nie mam pojęcia co zrobić aby przestało. Każdy mechanik u mnie w mieście stwierdza co innego np. świece lub przepływka ale skoro jest to zrobione i nadal szarpie to nie było to tym problemem jaki ciągle mu dolega.
Dodam że błędy mam takie:
18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

Czy może być to od sondy ? Po podłączeniu sonda działa normalnie więc wątpię że to sonda chociaż mogę się mylić.

Proszę o pomoc

1.8t GTI AGU Szarpanie podczas jazdy do 2tyś obrotów

: sob mar 30, 2013 18:52
autor: jeryk10
pewnie jakaś cewka to norma w tym modelu

Re: 1.8t GTI AGU Szarpanie podczas jazdy do 2tyś obrotów

: sob mar 30, 2013 19:36
autor: kopciuszekk
Jeżeli cewka by była walnięta to by pokazało chyba na kompie czy nie ?

1.8t GTI AGU Szarpanie podczas jazdy do 2tyś obrotów

: sob mar 30, 2013 22:11
autor: VWaldini81
kopciuszekk pisze:Jeżeli cewka by była walnięta to by pokazało
Jeśli jest jakaś na wykończeniu to błędu nie będzie a silnik kuleć może.
Cewki możesz sprawdzić odłączając je po kolei, sprawdzisz czy jest jakaś różnica.