1.8t GTI AGU Szarpanie podczas jazdy do 2tyś obrotów

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kopciuszekk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr paź 17, 2012 11:04

1.8t GTI AGU Szarpanie podczas jazdy do 2tyś obrotów

Post autor: kopciuszekk » sob mar 30, 2013 13:49

Witam wszystkich.
Mam problem z silnikiem( 1.8T GTI AGU) a mianowicie szarpie mi silnikiem na niskich obrotach tak do 2tyś.
Silnik jest z podtlenkiem LPG
W tym tygodniu wymieniłem filtr powietrza, przepływomierz oczywiście BOSCH-a, świece NGK platynowe i wyczyściłem przepustnicę.
Po wymianie tych rzeczy samochód nadal szarpie, nie jest to delikatne szarpanie tylko takie jak by miał zaraz silnik wyskoczyć. Naprawdę nie mam pojęcia co zrobić aby przestało. Każdy mechanik u mnie w mieście stwierdza co innego np. świece lub przepływka ale skoro jest to zrobione i nadal szarpie to nie było to tym problemem jaki ciągle mu dolega.
Dodam że błędy mam takie:
18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

Czy może być to od sondy ? Po podłączeniu sonda działa normalnie więc wątpię że to sonda chociaż mogę się mylić.

Proszę o pomoc



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

1.8t GTI AGU Szarpanie podczas jazdy do 2tyś obrotów

Post autor: jeryk10 » sob mar 30, 2013 18:52

pewnie jakaś cewka to norma w tym modelu


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

kopciuszekk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr paź 17, 2012 11:04

Re: 1.8t GTI AGU Szarpanie podczas jazdy do 2tyś obrotów

Post autor: kopciuszekk » sob mar 30, 2013 19:36

Jeżeli cewka by była walnięta to by pokazało chyba na kompie czy nie ?



Awatar użytkownika
VWaldini81
LDZ
LDZ
Posty: 308
Rejestracja: śr lis 24, 2010 16:20
Lokalizacja: ŁDZ

1.8t GTI AGU Szarpanie podczas jazdy do 2tyś obrotów

Post autor: VWaldini81 » sob mar 30, 2013 22:11

kopciuszekk pisze:Jeżeli cewka by była walnięta to by pokazało
Jeśli jest jakaś na wykończeniu to błędu nie będzie a silnik kuleć może.
Cewki możesz sprawdzić odłączając je po kolei, sprawdzisz czy jest jakaś różnica.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości