Strona 1 z 1

Odcinka przy 5 tys obrotów golf 1.8 T

: wt mar 05, 2013 01:46
autor: Pablolaby
Witam czy ktos moglby mi powiedziec dlaczego sie tak dzieje , że odcinke mam na biegu jałowym przy 5 tys obrotow? pluje tak jak by nie wiem , jak by brakowalo mu powietrza ciezko to okreslić, przy jezdzie idzie do 6700-6800

golf 1.8 T AGU 99r 150 ps

Odcinka przy 5 tys obrotów golf 1.8 T

: wt mar 05, 2013 14:16
autor: js22
Świece są dobre?

Odcinka przy 5 tys obrotów golf 1.8 T

: wt mar 05, 2013 19:28
autor: peres92
u mnie jest tak samo, odcina przy 5 tys na jałowym ale nie zauważyłem żeby pluł, raz sprawdziłem po zakupie i myślałem ze to takie zabezpieczenie.
robiłem to po wymienię świec. :-)

Odcinka przy 5 tys obrotów golf 1.8 T

: wt mar 05, 2013 22:46
autor: dr.house
moze czujnik halla?

Odcinka przy 5 tys obrotów golf 1.8 T

: czw mar 07, 2013 11:08
autor: szpieg
odcinka na biegu jałowym przy 5 - 5,5 tys obrotow to norma w 1.8t ;) po co Ci maksymalne obroty na postoju ? ;)

Odcinka przy 5 tys obrotów golf 1.8 T

: pn mar 11, 2013 15:02
autor: czaja86
szpieg pewny jesteś że na jałowym obroty w 1.8T to 5-5,5tys obr ??

Odcinka przy 5 tys obrotów golf 1.8 T

: pn mar 11, 2013 22:13
autor: szpieg
na jałowym turbina nie 'pompuje' ... nie ma powietrza, nie ma paliwa to i obroty nie rosną tak jak trzeba ;)

Odcinka przy 5 tys obrotów golf 1.8 T

: pn mar 11, 2013 23:28
autor: czaja86
Pewny jesteś??

Odcinka przy 5 tys obrotów golf 1.8 T

: wt mar 12, 2013 09:39
autor: ozzy1979
szpieg pisze:na jałowym turbina nie 'pompuje' ... nie ma powietrza, nie ma paliwa to i obroty nie rosną tak jak trzeba
Sprężarka ZAWSZE "pompuje" to raz. Dwa - jest i powietrze i paliwo w takiej ilości, aby napędzić silnik pracujący na biegu jałowym, który nie jest obciążony na wale wyjściowym (czyt - moc użyteczna oddawana na wale = 0 W, silnik generuje tylko moc na potrzeby własne, np. sprężarka, pompa wody, itd). A odcinka przy danych obrotach to inna sprawa