VW Bora 1.6 AKL 101km
Witam miałem błąd czujnika Halla G40- brak sygnału więc po sprawdzeniu napięcia na kablach mechanik wymienił czujnik halla G40 -bosch wraz z kompletnym rozrządem , lecz nadal było coś nie tak brak mocy itd. wiec podłączyłem go na vaga i teraz jest błąd Czujnik Halla G40- niepoprawny sygnał - pojawia się caly czas na wolnych obrotach , a wiem że wcześniejszy czujnik G29 (prędkości obrotowej wału )był wymieniony na zamiennik za marne grosze , wiec wsadziłem spowrotem stary BOSCH - wiem ze cos było z nim nie tak , i ku mojemu zdziwieniu auto ożyło jednak teraz błąd Halla G40-niepoprawny sygnał - pojawia się od 3tyś obrotów.
Zamiennik G29 - Błąd pojawia się cały czas
Bosch walnięty G29- Błąd pojawia się od 3 tyś obrotów
Czy możliwe że pokazuje błąd G40 a naprawdę walnięty jest G29? Miał ktoś taki przypadek?
Dzięki i życzę Wesołych Świąt!
VW Bora 1.6 AKL - błąd czujnika G40 ,walnięty G29? możliwe?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
VW Bora 1.6 AKL - błąd czujnika G40 ,walnięty G29? możliwe?
sprawdź ciągłość wiązek od obydwu czujników do sterownika, sprawdź stan wtyczek i poprawność zasilania czujników.
VW Bora 1.6 AKL - błąd czujnika G40 ,walnięty G29? możliwe?
Dla ścisłości nie G29 a G28. Zobacz czy masz odcinkę. Jeżeli nie to w pierwszej kolejności sprawdzenie ciągłości przewodów od wtyczki aż do sterownika a nastepnie wymiana czujników.
VW Bora 1.6 AKL - błąd czujnika G40 ,walnięty G29? możliwe?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=139&t=453421" onclick="window.open(this.href);return false;
Może coś przyda się i pomoże
Może coś przyda się i pomoże
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości