Strona 1 z 1
Buczy pomiedzy 4000 a 4200 obrotw
: sob lis 10, 2012 23:04
autor: Leszek1000
Witam.... Posiadam Golfa z silnikiem 1.4 16V AKQ i moj problem polega na tym ze pomiedzy 4000 a 4200 obrotow dziwnie buczy, ale jezeli wezme go na luz to buczenie ustaje dzieje sie to tylko pomiedzy 4000 a 4200 obrotow...
Prosze o jakakolwiek podpowiedz co to moze byc?
Buczy pomiedzy 4000 a 4200 obrotw
: ndz lis 11, 2012 09:33
autor: harvard
ten sam problem z 1,6 AZD. U mnie buczy przy 2400 i 3700. Wymieniłem środkowy tłumik nic. Mówią że może plecionka pomimo ładnego wyglądu i braku dziur. Mówią mechaniory, że może poducha któraś, ale koszt 3 wysoki aby na macaja wymieniać. A powiedz czy sprzęgło wysoko u Ciebie bierze? Czy jak puścisz gaz bez wciskanai sprzęgła w zakresie 4200 to czy podczas spadania obrotów do 4100 nadal buczy? u mnie tak jest i nie wiem do kogo już jechać. Każdy mówicoś całkiem innego a naprawa metodą a może to wymienimy i zobaczymy nie interesuje mnie. Szkoda kasy. Sprawdz na początek poduchy mówią, że ta pod klapą z przodu po prawej często siada.
Buczy pomiedzy 4000 a 4200 obrotw
: pn lis 12, 2012 13:51
autor: marcin7x5
Poluzujciw wszystkie złaczki w układzie wydechowym a nastepnie odpalcie na chwilę auto. Po ok 1 min poskręcajcie wszystkie złaczki. często napręzenia w ukł wydechowym objawiają się takim buczeniem prz pewnych zakresach prędkości obrotowych silnika - szczególnie jak się zrobi chłodniej na dworzu.
Buczy pomiedzy 4000 a 4200 obrotw
: pn lis 12, 2012 16:36
autor: WojTass85
u mnie buczy a raczej trzesie cala buda a winowajca okazal sie przegub wew. tez dlugo szukalem nowy wydech nowe poduchy a przyczyna gdzie indziej zupelnie
Buczy pomiedzy 4000 a 4200 obrotw
: sob lis 17, 2012 06:53
autor: sopelo
U mnie ten sam silnik (AKQ) i też buczy (burczy) ale trochę niżej bo w przedziale 3700-3900. Wymieniłem nie dawno tłumik końcowy i katalizator bo się rozsypał i rechotał. Teraz nie rechocze, ale buczy dalej w tym przedziale. Mnie się wydaje, że to z przodu jak rury z kolektora wydechowego wychodzą gdzieś, ale tam nie mam dziur na rurze i uszczelkach ani plecionki nie ma (bo w tym modelu chyba nie było) ! Też walczyłem z tym przez pewien okres, ale zwątpiłem po wymianie tłumika końcowego i kata. Nie trzęsie budą jak wyżej kolega pisze tylko w tym małym przedziale słychać jak bym na sportowym tłumiku jechał lub bez tłumika !