Strona 1 z 1
Golf IV 1.6 SR 101 km Wysokie spalanie
: sob lis 10, 2012 00:47
autor: XV2
Witam u kolegi w MK4 WYSTĘPUJE duże spalanie co może być przyczyną??
Pali 12 litr na 100 km
Sprawdzono :
Termostat na tą chwile się nie otwiera -do wymiany
Czujnik temp wymieniony na nowy
Po podpięciu pod VAG pokazuje na liczniku (17vag) np 80C a na silniku (01vag) 25C jak by nie dogrzany WTF ?
Błędów Brak
Miał ktoś coś podobnego z góry dziękuje.
Golf IV 1.6 SR 101 km Wysokie spalanie
: sob lis 10, 2012 10:22
autor: wojtas46
XV2, termostat powinien być sprawny , ma wplyw na spalanie , moim zdaniem coś jest też z czujnikiem cieczy , na kompie wartości powinny być zbliżone . Czujnik ori czy zamiennik ?
Golf IV 1.6 SR 101 km Wysokie spalanie
: sob lis 10, 2012 11:57
autor: wesol
Wymien ten czujnik oraz termostat to nie sa duze pieniadze a spokój wewnetrzny bedzie.
Golf IV 1.6 SR 101 km Wysokie spalanie
: sob lis 10, 2012 12:52
autor: Tomekxk
Termostat! Mialem podobny problem w vw polo termostat dogrzewał auto do max 60 stopni - co powodowało ze auto spałalo 15l/100km
Re: Golf IV 1.6 SR 101 km Wysokie spalanie
: sob lis 10, 2012 14:16
autor: Dam
Jeżeli termostat by się nie otwierał to prędzej czy poźniej zagotowałby silnik bo duży obieg by sie nie włączył i wentylator także.
Przy obecnych temperaturach na postoju trochę byście musieli czekać na jego otwarcie. Najlepiej po dłuższej jeździe sprawdzić czy chłodnica ciepła. Bo rozumiem, ze obecnie gdy auto się nagrzewa jest cały czas zimna...
Czujnik masz na pewno do wymiany, 25stopni do Ecu to za niska temperatura, przy takiej informacji do ECU silnik jest przelany dlatego pali więcej.
Golf IV 1.6 SR 101 km Wysokie spalanie
: sob lis 10, 2012 15:13
autor: XV2
Wymienię mu termostat ( czujnik temp. zmieniony na ori ) i dam znać co i jak
Golf IV 1.6 SR 101 km Wysokie spalanie
: ndz lis 11, 2012 12:23
autor: Qto
XV2 pisze:Po podpięciu pod VAG pokazuje na liczniku (17vag) np 80C a na silniku (01vag) 25C jak by nie dogrzany WTF ?
tutaj widać że czujnik walnięty, ewentualnie kabloteka...najpierw warto też przeczyścić wtyczkę