problem z ciśnieniem oleju...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problem z ciśnieniem oleju...
Witam!
wczoraj odpaliłem golfika (golf 4, 1.6 16v AZD) ruszyłem i przeleciałem może ze 100 m jak samochodem szarpnęło (zwolnił i momentalnie przyśpieszył) i wtedy zapalił sie komunikat Oil Pressure. engine stop i service manual, zjechałem na pobocze, silnik sam zgasł). Sprawdziłem poziom oleju, było mało, wiec dolałem. Poczekałem chwile silnik odpalił pojechałem, po ok 2 km znowu szarpnął, znowu ten sam komunikat, pali się też kontrolka ciśnienia oleju. Wtedy zacząłem mieć problemy z odpaleniem, musiałem dość długo kręcić żeby odpalił, chwile chodził na biegu jałowy i znowu wielki napis STOP i zapalała się kontrolka ciśnienia oleju, silnik często gasł, Po rozmowie ze znajomym czekałem na niego ok 2 godzin, padł pomysł ze to brudny i zapchany filtr oleju, ale okazało sie ze w norauto dali zły (zbyt długi), wiec wkręciliśmy stary. odpalił, ale chodził dziwnie ale dało się ruszyć, jechałem zapaliło się znowu Oil Press, przejechałem w kierunku domu ok 1.5 km, stanąłem na światłach i wtedy znowu silnik zgasł, maiłem spore problemy z odpaleniem, kiedy w końcu odpaliłem zauważyłem ze nie działa obrotomierz, jakoś doturlałem się do domu, pojechałem kupić filtr, wymieniłem ale to nic nie pomogło. W tej chwili ciężko odpalić samochód a kiedy się odpali zapala się napis STOP i pali się czerwona kontrolka ciśnienia oleju,a od czasu do czasu pojawia się ten napis OIL Pressure, stop engine. Service manual. Macie pomysły co to może być?? dziś postaram sie podłączyć auto pod vag-a.
wczoraj odpaliłem golfika (golf 4, 1.6 16v AZD) ruszyłem i przeleciałem może ze 100 m jak samochodem szarpnęło (zwolnił i momentalnie przyśpieszył) i wtedy zapalił sie komunikat Oil Pressure. engine stop i service manual, zjechałem na pobocze, silnik sam zgasł). Sprawdziłem poziom oleju, było mało, wiec dolałem. Poczekałem chwile silnik odpalił pojechałem, po ok 2 km znowu szarpnął, znowu ten sam komunikat, pali się też kontrolka ciśnienia oleju. Wtedy zacząłem mieć problemy z odpaleniem, musiałem dość długo kręcić żeby odpalił, chwile chodził na biegu jałowy i znowu wielki napis STOP i zapalała się kontrolka ciśnienia oleju, silnik często gasł, Po rozmowie ze znajomym czekałem na niego ok 2 godzin, padł pomysł ze to brudny i zapchany filtr oleju, ale okazało sie ze w norauto dali zły (zbyt długi), wiec wkręciliśmy stary. odpalił, ale chodził dziwnie ale dało się ruszyć, jechałem zapaliło się znowu Oil Press, przejechałem w kierunku domu ok 1.5 km, stanąłem na światłach i wtedy znowu silnik zgasł, maiłem spore problemy z odpaleniem, kiedy w końcu odpaliłem zauważyłem ze nie działa obrotomierz, jakoś doturlałem się do domu, pojechałem kupić filtr, wymieniłem ale to nic nie pomogło. W tej chwili ciężko odpalić samochód a kiedy się odpali zapala się napis STOP i pali się czerwona kontrolka ciśnienia oleju,a od czasu do czasu pojawia się ten napis OIL Pressure, stop engine. Service manual. Macie pomysły co to może być?? dziś postaram sie podłączyć auto pod vag-a.
- Fafik258
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Re: problem z ciśnieniem oleju...
Czyżby pierwsze przymrozki? Zacząłbym od odmy, wycieków oleju nie zaobserwowałeś?. Potem pomiar ciśnienia... Jak słabe i nie jest to usterka elektryczna(a wszystko na to wskazuje) to miska w dół.
problem z ciśnieniem oleju...
hmm i co sprawdzić czy nie ma syfów w misce olejowej??zapchany smok?? możne to być efekt uszkodzenia pompy oleju??
kolega mówił mi ze miał podobne objawy w skodzie, i okazało się ze to był uwalony czujnik temperatury silnika, może to być też przyczyna w golfie??
kolega mówił mi ze miał podobne objawy w skodzie, i okazało się ze to był uwalony czujnik temperatury silnika, może to być też przyczyna w golfie??
problem z ciśnieniem oleju...
Ja bym obstawiał czujnik położenia wału G28. W momencie zgaśnięcia silnika podczs jazdy czego objawieniem jest szarpnięciea nastepnie komunikat o braki/niskim cisnieniu oleju. Podłacz auto pod kompa i zaobacz jakie sa błedy.
- Fafik258
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Re: problem z ciśnieniem oleju...
Jak będzie to co napisał marcin to powiem, że niezły przypadek:) W każdym razie dla mnie coś nowego
problem z ciśnieniem oleju...
marcin7x5
w którym miejscu jest ten czujnik czujnik położenia wału G28, jak sie do niego dostać??
w którym miejscu jest ten czujnik czujnik położenia wału G28, jak sie do niego dostać??
problem z ciśnieniem oleju...
Szukaj na łaczeniu silnika ze skrzynią biegów. Pod kolektorem ssacym. Tylko nie pomyl go z czujnikiem spalania stukowego. Ten G28 jest przykręcony na wkręta (torx).
Re: problem z ciśnieniem oleju...
wczoraj podłączyłem komputer. pokazało sie 8 błędów, ale niestety w tym momencie aku w notbooku rozłączyło sie i nie zdążyłem zapisać błędów, a ze wcześniej po wklejeniu do notatnika błędów skasowałem je żeby zobaczyć czy znowu wystąpią. po uruchomieniu silnika . po uruchomieniu silnika pochodził kilka minut, zanim pojwail sie napis Oil Preuss. Stop Motor. Podłączyłem kompa ale pokazał tylko dwa błędy (jeden to błąd który miałem od bardzo dawna czyli coś z przepustnicą- ale z tym błędem auto jeździło) a drugi błąd to był bład czujnika obrotów silnika (czy to ten sam czujnik o którym pisze kolega powyżej czyli G28, czujnik położenia wału korbowego??
problem z ciśnieniem oleju...
dokładnie.ulan23 pisze: a drugi błąd to był bład czujnika obrotów silnika (czy to ten sam czujnik o którym pisze kolega powyżej czyli G28,
problem z ciśnieniem oleju...
czy ewentualnie da rade wymienić ten czujnik w warunkach polowych?? znaczy bez rozkręcania całego auta?? czy da się go wymienić od góry?
i czy może mi podać ktoś jaki nr katalogowy ma ten czujnik (mam silnik AZD) bo jest parę odmian i nie wiem która będzie pasowała???
i czy może mi podać ktoś jaki nr katalogowy ma ten czujnik (mam silnik AZD) bo jest parę odmian i nie wiem która będzie pasowała???
problem z ciśnieniem oleju...
W moim aus-ie da radę. Jest to męczące po dojście kiepski. AZD to rozwinięcie silników ATN AUS więc powinienes tez dac radę.
problem z ciśnieniem oleju...
czyli da sie zrobić to bez rozkręcania kolektora?? jakoś sięgnąć tam ręka??
i czy to jest nr kat vag 030 957 147 K , taki mi powiedzieli w inter cars, zamówiłem i pewnie jutro w dzień będę próbował wymienić...
a aa i jeszcze jedno z opisu wynika ze ten kabel w tym czujniku ma 480 mm a tu na forum ktoś pisał ze w golfie musża być dłuższe czyli 570 mm jak to jest??
i czy to jest nr kat vag 030 957 147 K , taki mi powiedzieli w inter cars, zamówiłem i pewnie jutro w dzień będę próbował wymienić...
a aa i jeszcze jedno z opisu wynika ze ten kabel w tym czujniku ma 480 mm a tu na forum ktoś pisał ze w golfie musża być dłuższe czyli 570 mm jak to jest??
problem z ciśnieniem oleju...
U mnie w aucie chłopak wykręcał bez ściagania kolektora. Nagimnastykował się co niemiara. Zdjał tylko puche z filtrem powietrza i dodatkowo korzystał z lusterka. Ogólnie dostep fatalny.ulan23 pisze:czyli da sie zrobić to bez rozkręcania kolektora?? jakoś sięgnąć tam ręka??
problem z ciśnieniem oleju...
hmm dzwoniłem do ASO podałem numer auta powiedzieli mi ze do mnie jest 030 957 147 AA i teraz pytanie czy będzie pasowało 030 957 147 K w intercars twierdzą ze to do tego auta , w serwisie chca za ten czujnik 360 zł w inter cars 165, wiec spora różnica w cenie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości