Strona 1 z 2

Golf IV 1.6 16V

: czw paź 25, 2012 09:45
autor: ArekFANVW
Problem dotyczy kontrolki kontrolki silnikowej, która raz sie zapala na drugi dzień gaśnie np.
Na VAGU pokazalo mi bład. Powiem tylko tyle ze kiedyś pokazywał mi się ten bład i do wymiany była cewka ale wtedy chodził na 3 gary a teraz pokazuje się ten błąd.
A praca silnika jest prawidłowa prosze o pomoc.

1 Fault Found:
17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current: Open Circuit
P1178 - 35-10 - - - Intermittent
VAG pokazuje taki błąd powi

Golf IV 1.6 16V

: czw paź 25, 2012 10:46
autor: Jacek75
Okresowa przerwa w obwodzie sondy lambda (nie grzałki tylko sygnału) - sprawdź wtyczki i kable.

Golf IV 1.6 16V

: czw paź 25, 2012 10:52
autor: marcin7x5
Błąd od sondy lamda. Trzeba sprawdzić układ podgrzewania sondy.

Re: Golf IV 1.6 16V

: śr lis 14, 2012 20:50
autor: karek_7
Jacek75 pisze:Okresowa przerwa w obwodzie sondy lambda (nie grzałki tylko sygnału) - sprawdź wtyczki i kable.

Witam,
Podłącze się do tematu...

Mam również ten błąd i chciałbym się upewnić czy to wystarczy wykręcić, wyczyścić i sprawdzić kable?
Zaznaczam, że spalanie nie wzrosło, samochód chodzi normalnie. Świeci się tylko check z tym błędem.

Golf IV 1.6 16V

: czw lis 15, 2012 11:28
autor: ArekFANVW
No wlasnie spalanie nie wzrosło ale kontrolka swieci się czy wyczyszczenie wystarczy zeby zgasła?

Golf IV 1.6 16V

: czw lis 15, 2012 11:31
autor: marcin7x5
Czasami wystarczy tylko bład wykasować lub sam sama kontrolka zgaśnie jeżeli był to bład sporadyczny/chwilowy.

Golf IV 1.6 16V

: czw lis 15, 2012 11:37
autor: ArekFANVW
Kolego skasowalem ten błąd ale ostatnio troche pojezdzilem i dzisiaj sie podlaczylem i wyswietlil mi
2 Faults Found:
17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current: Open Circuit
P1178 - 35-10 - - - Intermittent
17972 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting
P1564 - 35-10 - - - Intermittent

Golf IV 1.6 16V

: czw lis 15, 2012 11:41
autor: marcin7x5
ArekFANVW pisze:17972 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting
Sprawdź napięcie na aku czy jest dobrze ładowane. Musisz zaadaptować na nowo przepustnicę.

Golf IV 1.6 16V

: czw lis 15, 2012 12:36
autor: ArekFANVW
Dlaczego w takim przypadku trzeba przepustnice adaptować. I czy sama sie nie zaadaptuje?

Golf IV 1.6 16V

: czw lis 15, 2012 13:12
autor: marcin7x5
Prawdopodobnie miałes jakis spadek napięcia co sterownik odczytał jako chwilowy brak zasilania. W instrukcji serwisowej przy takim kodzie błedu jest zalecenie aby "dopsowac sterownik silnika do przepustnicy"

Golf IV 1.6 16V

: czw lis 15, 2012 13:38
autor: Jacek75
Dalszym krokiem jest sprawdzenie wiązki silnika zwłaszcza w miejscu wejścia pod akumulator. Po rozwinięciu tasmy można znaleźć uszkodzone przewody (silnik się rusza w trakcie pracy). Częsta awaria dotyczy kabla masowego od impulsatora w skrzyni biegów (brak prędkościomierza), ale spotkałem się z uszkodzeniem kabli przepustnicy, czujnika g28 wału i MAP sensora. Ktoś na forum tu miał zdjęcie jak miał pokiereszowane kable.

Re: Golf IV 1.6 16V

: wt paź 01, 2019 14:35
autor: Folxs
Jacek75 pisze:
czw lis 15, 2012 13:38
Dalszym krokiem jest sprawdzenie wiązki silnika zwłaszcza w miejscu wejścia pod akumulator. Po rozwinięciu tasmy można znaleźć uszkodzone przewody (silnik się rusza w trakcie pracy). Częsta awaria dotyczy kabla masowego od impulsatora w skrzyni biegów (brak prędkościomierza), ale spotkałem się z uszkodzeniem kabli przepustnicy, czujnika g28 wału i MAP sensora. Ktoś na forum tu miał zdjęcie jak miał pokiereszowane kable.
Może kolega wytłumaczyć o które miejsce dokładnie chodzi pod akumulatorem? Też mi czasami wyskakuje sporadycznie błąd 17586 i rozważam czy coś z wiązką czy sonda umiera (a szerokopasmowej na przypał za 500zł nie widzi mi się wymieniać) to bym poszukał u siebie po kablach najpierw

Re: Golf IV 1.6 16V

: wt paź 01, 2019 18:47
autor: mat06
Folxs pisze:
wt paź 01, 2019 14:35
Jacek75 pisze:
czw lis 15, 2012 13:38
Dalszym krokiem jest sprawdzenie wiązki silnika zwłaszcza w miejscu wejścia pod akumulator. Po rozwinięciu tasmy można znaleźć uszkodzone przewody (silnik się rusza w trakcie pracy). Częsta awaria dotyczy kabla masowego od impulsatora w skrzyni biegów (brak prędkościomierza), ale spotkałem się z uszkodzeniem kabli przepustnicy, czujnika g28 wału i MAP sensora. Ktoś na forum tu miał zdjęcie jak miał pokiereszowane kable.
Może kolega wytłumaczyć o które miejsce dokładnie chodzi pod akumulatorem? Też mi czasami wyskakuje sporadycznie błąd 17586 i rozważam czy coś z wiązką czy sonda umiera (a szerokopasmowej na przypał za 500zł nie widzi mi się wymieniać) to bym poszukał u siebie po kablach najpierw
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=610316

Re: Golf IV 1.6 16V

: wt paź 01, 2019 20:46
autor: Folxs
Sugerujesz że jednak nie kable tylko od razu sondę wymieniać?