Golf IV. 1.6 benz. 1998 wysokie obroty

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Xeronimus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr paź 17, 2012 21:09

Golf IV. 1.6 benz. 1998 wysokie obroty

Post autor: Xeronimus » śr paź 17, 2012 21:25

Witam wszystkich
Kupilem golfa i mam problem albo i dwa
Auto jak sie trochevprzejedzie wyskakuje na 2 tys obrotów i nie chce zejść w dół

I jak chce goponownie zapalić zlevpali kręci i kręci jak nie dodam gazu to go nie zapale
Na zimnym jest ok .

Wymienialem rurę ktroavlaczy przeplywomierz z przepustnica była Urbana w miejscu gdzie jest mała rurką w stronę silnika ,

Czy ktoś może mi pomoc ? :kwiat:
Ostatnio zmieniony czw paź 18, 2012 09:00 przez Xeronimus, łącznie zmieniany 1 raz.



Xeronimus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr paź 17, 2012 21:09

Golf IV. 1.6 benz. 1998

Post autor: Xeronimus » czw paź 18, 2012 08:59

Nikt nic nie wie :-(



Awatar użytkownika
hossearkadio26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 158
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 14:00
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Golf IV. 1.6 benz. 1998

Post autor: hossearkadio26 » czw paź 18, 2012 09:00

Możesz napisać coś więcej?
Jaki dokładnie masz silnik?
Może podłączałeś pod komputer i masz jakieś błędy, które nakierują na coś konkretnego?


Marcin

Xeronimus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr paź 17, 2012 21:09

Golf IV. 1.6 benz. 1998 wysokie obroty

Post autor: Xeronimus » czw paź 18, 2012 09:02

Silnik 1.6 benzyna tak jak pisałem uszkodzenie kolega podpiol kompa i nie ma żadnych błędów :-(
Jak dojade do skrzyżowania auto ma cały czas 2 tys obrotów i nie spadają ,jak go wyłączenia to go zapalić nie idzie. A na zimnym wszystko ok .



Awatar użytkownika
hossearkadio26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 158
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 14:00
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Golf IV. 1.6 benz. 1998 wysokie obroty

Post autor: hossearkadio26 » czw paź 18, 2012 09:12

Czyli wnioskuje, że masz silniczek 1.6 sr AKL.
Powinieneś sprawdzić cały dolot silnika czy nie dostaje się tam lewe powietrze.
Miałem podobne objawy z obrotami, a czy obroty falują?
Jeżeli ciężko go zapalić to sprawdz czujnik położenia wału.


Marcin

Xeronimus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr paź 17, 2012 21:09

Golf IV. 1.6 benz. 1998 wysokie obroty

Post autor: Xeronimus » czw paź 18, 2012 09:15

Miałem dziurawe ta rurę która idziecie przeplywki. Do przepustnica i Kupilem nowa alevobjaw dalej ten sam

Jak auto jest zimne zapala idealnie i nie ma wysokich obrotów ,co do falowania. to raczej nie ,są na 2 tys cały czas tak jakbyśmy trzymał nogę na gazie ,



Awatar użytkownika
hossearkadio26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 158
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 14:00
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Golf IV. 1.6 benz. 1998 wysokie obroty

Post autor: hossearkadio26 » czw paź 18, 2012 09:56

Jak wymieniałeś tą rure to zaglądałeś do przepustnicy czy nie jest brudna?
Możesz spróbować odłączyc kostke od przepustnicy jak będzie autko na tych 2000obr i zobaczyc co sie bedzie działo.
Powinieneś sprawdzić cały dolot.
Do tego możesz wykorzystac zwykłego plaka.
Psikaj na łączeniach różnych elementów. Takich jak np. łączenie przepustnicy z kolektorem lub kolektora z głowicą. zobaczysz czy obroty się zmienią czy nie.

Musisz wszystko sprawdzić.


Marcin

Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8847
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Golf IV. 1.6 benz. 1998 wysokie obroty

Post autor: marcin7x5 » czw paź 18, 2012 10:19

Ja bym sie przyjrzał czujnikowi temp cieczy. Byc może się zawiesza i wskazuje sterownikowi, że ciągle ma wzbogacać mieszankę-stąd te podwyższone obroty po rozgrzaniu.



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Re: Golf IV. 1.6 benz. 1998 wysokie obroty

Post autor: Jacek75 » czw paź 18, 2012 12:43

Adaptacja przepustnicy, uszczelki kolektora ssącego, dziurawa odma?


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Xeronimus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr paź 17, 2012 21:09

Golf IV. 1.6 benz. 1998 wysokie obroty

Post autor: Xeronimus » czw paź 18, 2012 21:02

Sprawdziłem przepustnica była czysta

Wymienialem czujnik temperatury i auto sie naprawilo :bigok:

Teraz mam pytanie jeden kabel do świec jest jakby lekko uszkodzony ,tzn Kruszy. sie chyba jego izolacja i mnie prąd popiescil :hmm: wnioskuje ze kable wymienić ? Świece ?

Auto teraz zapala idealnie .



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8847
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Golf IV. 1.6 benz. 1998 wysokie obroty

Post autor: marcin7x5 » pt paź 19, 2012 09:00

Przd zimą lepiej wymienic. To, że terasz zapala idealnie nie oznacza, że w zimie będzie ok. Tym bardziej, że przewody można kupowac na sztuki.



Xeronimus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr paź 17, 2012 21:09

Golf IV. 1.6 benz. 1998 wysokie obroty

Post autor: Xeronimus » pt paź 19, 2012 18:45

Kupilem cały komplet NGK. Plus świece. Dwa przewody rozsypaly mi sie w rękach

Czujnik tez wymienialem olej i filtry ,auto przygotowane do zimy :okej:
Dzięki za pomoc :kwiat:



Sebczenko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt maja 25, 2012 17:06
Lokalizacja: Podkarpacie

Golf IV. 1.6 benz. 1998 wysokie obroty

Post autor: Sebczenko » wt paź 23, 2012 15:53

kolego xeronimus, czy czujnik wymieniłeś na oryginalny VW czy na jakiś zamiennik ? bo u mnie też było tak jak u Ciebie, wymieniłem kable, świece a czujnik na zamiennik i po miesiącu mam ponownie podobne objawy z tym że teraz do tego wskazówka temp zatrzymuje się na 60 stopniach, a czytałem że jak wymieniac czujnik to tylko na oryginalny.



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8847
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Golf IV. 1.6 benz. 1998 wysokie obroty

Post autor: marcin7x5 » śr paź 24, 2012 10:09

Dobrze czytałeś



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości