Strona 1 z 1

Czujnik spalania stukowego 2-G66, Bora 2.3 V5

: sob wrz 08, 2012 21:17
autor: MaciekV5
Witam, wywala mi błąd czujnika spalania stukowego 2 - G66, przerwa lub zwarcie do masy (błąd 540). Zanim wymienię ten czujnik chciałbym go wyczyścić, gdyż mocno poci mi się na pokrywie zaworów no i sprawdzić czy kable nie są przerwane. Po przeczytaniu różnych postów na forum wnioskuję, że obydwa czujniki są wkręcone w blok, jeden od przodu silnika drugi z tyłu silnika. Tyle, że są to informację odnośnie innych silników niż mój.
W związku z tym mam prośbę:
1) Czy ktoś wie gdzie dokładnie znajdują się czujniki spalania stukowego w moim silniku?
2) Który czujnik jest który, tzn. w którym miejscu jest akurat ten o nr 2 - G66.

Silnik to 2.3 V5 AGZ (110KW).
Dziękuję za odpowiedź.

Czujnik spalania stukowego 2-G66, Bora 2.3 V5

: ndz wrz 09, 2012 13:59
autor: jeryk10
Tak w twoim modelu silnika masz jeden z tylu silnika jak patrzysz na silnik to z tyłu po lewej a drugi masz z przodu silnika to jak patrzysz to jest tak bliżej skrzyni biegów

Czujnik spalania stukowego 2-G66, Bora 2.3 V5

: ndz wrz 09, 2012 18:14
autor: MaciekV5
Dzięki za odpowiedź, dzisiaj poleżałem trochę pod autem i znalazłem je. Nie orientujesz się czy ten wg VAGa o nr 2 - G66 to jest ten od przodu silnika czy z tyłu?

Czujnik spalania stukowego 2-G66, Bora 2.3 V5

: pn wrz 10, 2012 16:38
autor: jeryk10
odepnij kostkę z jednego podepnij vaga i zobaczysz jaki błąd będzie wyrzucał i tak zrób z drugim

Czujnik spalania stukowego 2-G66, Bora 2.3 V5

: pn wrz 10, 2012 21:58
autor: MaciekV5
jeryk10, dzięki, właśnie przeczytałem o tym na innym forum i tak też dzisiaj zrobiłem.
Dla potomnych:
- błąd czujnika spalania stukowego 2 - G66, przerwa lub zwarcie do masy (błąd 540) - jest to czujnik od frontu, zlokalizowany obok chłodnicy oleju i obudowy filtra oleju.
- błąd czujnika spalania stukowego 1 - G61, przerwa lub zwarcie do masy (błąd 524) - jest to czujnik z tyłu silnika, bliżej strony pasażera, dostęp od góry silnika.
Dotyczy to mojego silnika 2.3 V5 (AGZ) oraz prawdopodobnie 2.8 V6.