Strona 1 z 1

mocno skaczące wartości PGMP w 1.6 SR

: śr lip 04, 2012 20:23
autor: doggie
03 blok pomiarowy silnika w polu 4 gdzie jest Ignition timing angle czyli kąt wyprzedzenia zapłonu są mocno skaczące wartości na biegu jałowym od 5 do prawie 13, co prawda norma to od 0 do chyba 15 /mogę się mylić w tej chwili/ ale czy takie skakanie wartości to norma w tym silniku?

mocno skaczące wartości PGMP w 1.6 SR

: ndz lip 08, 2012 09:37
autor: german81
sparawdz naciag paska rorzadu bo naczesciej jak nie jest prawidłowo napiety to tak sie dzieje .

mocno skaczące wartości PGMP w 1.6 SR

: ndz lip 08, 2012 15:33
autor: edzio
Coś się dzieje z silnikiem ? ,jakieś niedomagania?

Re: mocno skaczące wartości PGMP w 1.6 SR

: ndz lip 08, 2012 22:04
autor: doggie
edzio pisze:Coś się dzieje z silnikiem ? ,jakieś niedomagania?
a jak myślisz - co może się dziać w 1.6 SR? :D Generalnie chodzi jak większość SR, tylko pytam o te wartości bo mocno mnie to zastanowiło, niby w normie ale w TDI takie skoki są nie do pomyslenia, słyszałem że w benzynach ECU w taki własnie sposób koryguje wskazania?

mocno skaczące wartości PGMP w 1.6 SR

: pn lip 09, 2012 10:00
autor: daszma2
hmm, czegoś tu nie rozumiem dla silnika AEH/AKL, grupa 3 pole 4 przedstawia: 003,4,Throttle Valve,Positon Duty Cycle,Specification: -100...+100 % . Natomiast Ignition angle jest w grupie 15 i 16 w polach 2 i 4.
015,3,Cylinder 1 Ignition,Angle Delay,Specification: 0.0 °CA
015,4,Cylinder 2 Ignition,Angle Delay,Specification: 0.0 °CA
016,3,Cylinder 3 Ignition,Angle Delay,Specification: 0.0 °CA
016,4,Cylinder 4 Ignition,Angle Delay,Specification: 0.0 °CA

mocno skaczące wartości PGMP w 1.6 SR

: pn lip 09, 2012 12:21
autor: Jacek75
Brednie... co do grupy 3
3.1 obroty 640-900 obr/min
3.2 masa powietrza 2,0-4,5 g/s
3.3 uchylenie przepustnicy 1,9 - 4,0%
3.4 kąt wyprzedzenia zapłonu 0-12 stopni

Natomiast nie ma nic o ocenie kąta wyprzedzenia w serwisówce.

Re: mocno skaczące wartości PGMP w 1.6 SR

: pn lip 09, 2012 23:03
autor: doggie
Jacek75 pisze:
3.4 kąt wyprzedzenia zapłonu 0-12 stopni .

VCDS pokazuje od 0 do 13 lub 15 stopni, dokładnie nie pamiętam

mocno skaczące wartości PGMP w 1.6 SR

: ndz sie 19, 2012 19:49
autor: Jacek75
Niestety serwisówka nic nie mówi na temat przekroczonych wartości kąta :) Masz coś w 12 lub 14 grupie? Czujnik stuku? 22 i 23 grupa?