1.6 AKL drga i muli po nagrzaniu - sonda + czujnik temp.
: śr cze 27, 2012 11:15
Gdy auto się nagrzeje traci kopa i silnik drży/poszarpuje na biegu jałowym, wskazówka obrotomierza stoi równo. Na zimnym wszystko ok.
Podpialem Vaga:
Pokazuje jeden powracający błąd:
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
18-00 - Upper Limit
Drugie co zauważyłem to że mój nowy oryginalny czujnik temperatury pokazuje nieidentyczne wartości:
Na blat 87stopni Do Ecu 37
Wychodzi na to że sonda stoi na bogato. Zanim ją podmienie chcialbym sie dowiedziec czy za niska temepratura do ecu ma wpływ na sonde? Ewentualnie na prace silnika lub spalanie?
To już któryś czujnik co pokazuje za niską temperature do ecu i w związku z tym mam pytanie takie poza konkursem:
W kostce sa 4 kable jak mniemam, 2 x masa i 2 do pomiaru wartosci...
Czy moznaby polaczyc po dwa kable i zastosowac pojedynczy czujnik by do ecu i na blat szla ta sama temperatura? Wtedy temperatura na blacie byłaby od razu informacja jaka temp idzie do ecu... Eentualnie przelozyc w kostce na probe piny pod ten z blatu?
Z góry dzieki za odp.
Podpialem Vaga:
Pokazuje jeden powracający błąd:
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
18-00 - Upper Limit
Drugie co zauważyłem to że mój nowy oryginalny czujnik temperatury pokazuje nieidentyczne wartości:
Na blat 87stopni Do Ecu 37
Wychodzi na to że sonda stoi na bogato. Zanim ją podmienie chcialbym sie dowiedziec czy za niska temepratura do ecu ma wpływ na sonde? Ewentualnie na prace silnika lub spalanie?
To już któryś czujnik co pokazuje za niską temperature do ecu i w związku z tym mam pytanie takie poza konkursem:
W kostce sa 4 kable jak mniemam, 2 x masa i 2 do pomiaru wartosci...
Czy moznaby polaczyc po dwa kable i zastosowac pojedynczy czujnik by do ecu i na blat szla ta sama temperatura? Wtedy temperatura na blacie byłaby od razu informacja jaka temp idzie do ecu... Eentualnie przelozyc w kostce na probe piny pod ten z blatu?
Z góry dzieki za odp.