Strona 1 z 1

Wzrost poziomu oleju w silniku.

: sob maja 26, 2012 19:28
autor: Deyna93
Więc jak w temacie.

Już od pewnego czasu nieznacznie wzrasta poziom oleju w silniku i ubywa płynu chłodniczego. Podejrzewam, że zapewne uszczelka pod głowicą ale wydaje mi się, że pod korkiem wlewu oleju i na bagnecie powinno być "mleko". Mógłby mi ktoś przybliżyć ewentualne przyczyny takiego stanu ? Poza tym silnik i osprzęt nie sprawia żadnych problemów.

1.6 AKL

Re: Wzrost poziomu oleju w silniku.

: ndz maja 27, 2012 13:27
autor: wojtek1418
może być to spowodowane uszkodzoną uszczelką pod głowicą... jeśli jednak niema "mleka" pod korkiem to wyciągnij bagnet czy olej przypadkiem niema zapachu benzyny...
Jeździsz na krótkich odcinkach? Silnik się nie dogrzewa?

Wzrost poziomu oleju w silniku.

: ndz maja 27, 2012 15:07
autor: Deyna93
Na krótkich. Ok 8km dziennie.

Edit. Po odkręceniu korka wlewu oleju tak jak by czuć zapach benzyny...

Wzrost poziomu oleju w silniku.

: śr maja 30, 2012 20:19
autor: wojtek1418
hmmm zwykle na krótkich dystansach tak właśnie się dzieje.. spróbuj zmierzyć ciśnienie w cylindrach czy aby któryś z pierścienie nie odmówił posłuszeństwa..

Wzrost poziomu oleju w silniku.

: śr maja 30, 2012 21:09
autor: jasiu0997
a plynu chlodniczego Ci nie ubywa??

Wzrost poziomu oleju w silniku.

: czw maja 31, 2012 11:10
autor: jhosef
8 km to juz nie takie krótkie.

Auto nie pali Ci zbyt dużo?
Podepnij pod VAG i zczytaj kody usterek.
Możesz mieć problem ze zbyt bogatą mieszanką, której "niedopałki" przedostają sie do oleju.
Winne mogą być czujnik np. temperatury dla ECU, sonda lambda, lejące wtryski.

Wzrost poziomu oleju w silniku.

: czw maja 31, 2012 12:44
autor: kfoker
albo woda ci się jakoś dostaje w te miejsca

Wzrost poziomu oleju w silniku.

: czw maja 31, 2012 23:35
autor: Deyna93
jasiu0997, W pierwszym poście napisałem, że ubywa.

jhosef, Wg obliczeń na motostat spalanie wychodzi 8.40 l/100km w proporcji 80% miasto 20% trasa więc wydaje mi się, że jest jak najbardziej w normie.

Tak czy siak Golf stoi już w robocie. Dzisiaj głowica miała mieć testy pod ciśnieniem 4bar. Jutro pewnie będę wiedział co i jak.