Strona 1 z 2

Pali zdecydowanie za wiele

: pt sty 20, 2012 14:39
autor: megaton
Mowa o Golfie IV 1.4 16v
W miescie wychodzi 12l/100 przy normalnej jezdzie, bez klimatyzacji, na oponach '14.
Po podlaczeniu VAG pokazuje blad 17812
Obrazek
Czy to moze byc przyczyna? Szukalem w internecie informacji o tym bledzie ale do mk4 nie znalazlem konkretnej odpowiedzi.
Oraz da rade zajac sie ta sprawa samemu?
Bede wdzieczny za pomoc.

Pali zdecydowanie za wiele

: pt sty 20, 2012 19:36
autor: marcin7x5
Jaki masz komentaz do tego błedu?

Pali zdecydowanie za wiele

: pt sty 20, 2012 21:23
autor: megaton
zwiazane z recyrkulacja spalin, tyle wiem.
A jesli Ty mozesz cos wiecej na ten temat sie wypowiedziec to chetnie bym zapoznal sie z twoja teoria.

Pali zdecydowanie za wiele

: pt sty 20, 2012 22:08
autor: marcin7x5
Nie wiem czy to ci akurat pomoże ale spróbuj pojeździć z zaslepionym EGR lub spróbuj go wyczyścic i zaadaptować.

Pali zdecydowanie za wiele

: pt sty 20, 2012 23:44
autor: megaton
spróbuj pojeździć z zaslepionym EGR
ale czy to rozwiaze problem z wysokim spalaniem?

Pali zdecydowanie za wiele

: sob sty 21, 2012 19:22
autor: edzio
Trzeba zrobić adaptację EGR,ten bład mówi o jej braku.

Re: Pali zdecydowanie za wiele

: śr sty 25, 2012 20:42
autor: megaton
edzio pisze:Trzeba zrobić adaptację EGR,ten bład mówi o jej braku.
Ok, wiec próbowałem zrobić tą adaptację wg. tego
[Select]
[01 - Engine]
[Meas. Blocks - 08]
Select Group 074.
[Go!]
MVB 074.1: Min Position in Volts
MVB 074.2: Max Position in Volts
MVB 074.3: Potentiometer voltage
MVB 074.4: Adaption status: (Run/OK/etc)
[Switch to Basic Settings]
MVB 074.4: Adaption status: (Run) then it should change to (ADP OK)
[Switch to Measuring Blocks]
[Close Controller, Go Back - 06]
I niestety zatrzymałem się na etapie, w którym miałem włączoną grupę 74. Problem jaki napotkałem jest to, że w tych trzech okienkach pokazywało ciągle 0 Volt, czwarte było puste. Czy to ja coś źle robiłem?

Pali zdecydowanie za wiele

: czw sty 26, 2012 09:39
autor: marcin7x5
A robiłes to na rozgranym silniku?

Pali zdecydowanie za wiele

: czw sty 26, 2012 11:00
autor: megaton
Nie do konca na rozgrzanym, najpierw na zimnym sprawdzalem (na zaplonie) i nic, wlaczylem na 10min silnik i to samo.

Pali zdecydowanie za wiele

: czw sty 26, 2012 11:24
autor: mariocorsa
hej.posiadam golfa 1,4 1999r mam ten sam problem w mieście pali 12l/100km:(poza tym gaśnie na jałowym biegu i potem cięzko go odpalić.prosze o jakies wskazówki.

Re: Pali zdecydowanie za wiele

: czw sty 26, 2012 12:24
autor: marcin7x5
megaton pisze:Nie do konca na rozgrzanym, najpierw na zimnym sprawdzalem (na zaplonie) i nic, wlaczylem na 10min silnik i to samo.
Adaptacje robi się na rozgrzanym silniku. Temp wg vag 90 st. Po zakonczeniu nalezy zostawic wszystko w nastawach podstawowych przez 30 sek.

Re: Pali zdecydowanie za wiele

: czw sty 26, 2012 14:20
autor: jacek100
kiedy swiece wymieniales mi palil13l po wymianie swiec 9 lpg

Re: Pali zdecydowanie za wiele

: czw sty 26, 2012 18:10
autor: megaton
marcin7x5 pisze:
megaton pisze:Nie do konca na rozgrzanym, najpierw na zimnym sprawdzalem (na zaplonie) i nic, wlaczylem na 10min silnik i to samo.
Adaptacje robi się na rozgrzanym silniku. Temp wg vag 90 st. Po zakonczeniu nalezy zostawic wszystko w nastawach podstawowych przez 30 sek.

Tym razem nagrzalem silnik do 90* i zero, nic sie nie zmienilo :otepienie:

Pali zdecydowanie za wiele

: czw sty 26, 2012 21:49
autor: stelf1
witam. mam ten sam silnik z całkiem wywalonym egr-em. mnie pali w tej chwili 11-11,5l benzyny, w lato ok. 9-10l/100km. ten typ tak ma ;). książka podaje (jak mnie pamięć nie myli) ŚREDNIE spalanie na poziomie 8l, ja po trasie rzadko jeżdżę.