Strona 1 z 2

Odcięcie zapłonu 1.8T

: pt gru 30, 2011 11:49
autor: speed070689
Witam! Otóż z racji tego, że nie miałem wcześniej porównania z innym autem, chciałbym dowiedzieć się czy to normalne, że Golf zaczyna odcinać mi przy 5500tys obr i staje na 5900tys obr oczywiście nie wrzucając żadnego biegu. Zachowuje się jakby czymś się dławił pod koniec ale nie tak jak w innych autach że słychać to dobitnie ale tak jakby było mu ciężko i wręcz aż buczy. Wydaje mi się jakby wydech go blokował ,ale takie moje dziwne wrażenie... może być to wina katalizatora czy tak ma być? Auto jeździ normalnie, ale jak na te 150KM to spodziewałem się czegoś lepszego. Zauważyłem że czasem kiedy wciskam gaz do spodu raz rwie jak szalony i to rzadko a drugim razem tego nie czuć.

Odcięcie zapłonu 1.8T

: sob gru 31, 2011 14:44
autor: wojtas46
speed070689, odcinka powinna być przy ok. 6500 , jeżeli zapchany kat to fakt może go mulić , im luzniejszy wydech tym lepiej.Generalnie tak na początek to oblukaj szczelność dolotu , posprawdzaj węże i opaski , jeśli gdzieś łyka lewe powietrze to może tak być że raz jedzie a raz muli

Odcięcie zapłonu 1.8T

: wt sty 03, 2012 14:15
autor: marcin7x5
Skoro ci odcina przy 5900 to może wadliwy jest czujnik halla.

Odcięcie zapłonu 1.8T

: sob maja 26, 2012 13:40
autor: albert241
odgrzewam troszkę kotleta ale u mnie jest to samo w moim golfie raz idzie raz nie i odcinke ma przy 5tys. kat nie zapchany co jeszcze może być a ty kolego speed070689 doszedłeś co nie tak w twoim aucie było ??

Odcięcie zapłonu 1.8T

: sob maja 26, 2012 13:48
autor: wojtas46
albert241, sprawdż moduł zapłonu , moze poluzowały się wtyczki , i posprawdzaj to co bylo opisane wyżej

Odcięcie zapłonu 1.8T

: ndz maja 27, 2012 13:04
autor: albert241
sprawdzałem dolot szczelny a gdzie jest ten moduł zapłonu bo bardzo się nie orientuje ?? koło czego ??
czy to chodzi o takie coś ?? http://allegro.pl/golf-iv-octavia-leon- ... 86003.html

Odcięcie zapłonu 1.8T

: ndz maja 27, 2012 20:42
autor: wojtas46
Tak to jest moduł zapłonu a znajduje się za obudową filtra powietrza

Odcięcie zapłonu 1.8T

: ndz maja 27, 2012 20:57
autor: albert241
ok dzięki jutro go sprawdzę może to jego wina oby bo już nie wiem co może być a tak to mnie denerwuje że masakra :/

sprawdziłem i to raczej nie wina tego modułu bo jak go odepne to silnik gaśnie więc chyba moduł jest dobry już nie wiem co może być dolot szczelny wszystko ładnie a dusi go na benzynie jak i na gazie :/ chociaż na gazie nieraz się do tych 6 tys. wkręci ale to z takim bulem i strzałami w wydechu że aż strach czy sie nie rozpadnie

Odcięcie zapłonu 1.8T

: czw maja 31, 2012 13:46
autor: albert241
nie ma już nikt żadnych innych pomysłów a może to wina być turbiny ??

Odcięcie zapłonu 1.8T

: czw maja 31, 2012 15:38
autor: kamilsdz
u kumpla jak moduł zapłonu poszedł to troche inne objawy były.
wina turbiny raczej nie, podłącz pod vaga moze sie cos wyjasni

Odcięcie zapłonu 1.8T

: czw maja 31, 2012 22:49
autor: albert241
na vagu jest tylko 1 błąd silnika a mianowicie 543 że niby obroty maxymalne przekroczone jak on nawet do odcięcia nie dochodzi :/ jutro postaram się wrzucić filmik jak to wygląda

Odcięcie zapłonu 1.8T

: pt cze 01, 2012 08:55
autor: marcin7x5
A czy sprawdziłes ten czujnik halla? Skoro wywala ci bład, że przekroczone obroty max.

Odcięcie zapłonu 1.8T

: pt cze 01, 2012 12:55
autor: albert241
nie wiem gdzie on jest możesz mi powidzieć gdzie on się znajduje ??

Odcięcie zapłonu 1.8T

: pt cze 01, 2012 13:13
autor: marcin7x5
Nie wiem dokładnie jak jest w twoim silniku ale na ogól zczytuja on obroty z wałka rozrządu. Więc szukaj gdzies w głowicy/pokrywie zaworów gdzie jest bezpośredni dostep do wałka rozrządu.