Strona 1 z 1

para z pod maski

: ndz gru 25, 2011 21:33
autor: przemass123
witam wszystkich mam golfa 4 1.6 bezyne i mam problem chodzi ze leci mi para z pod maski sprawdzałem płyn w zbiorniczku i jest temperatura sie nie podnosi cały czas trzyma 90stopni jak jest ciepły silnik nic nie kapie wiec nie wiem o co chodzi licze na wasza pomoc

para z pod maski

: pn gru 26, 2011 00:04
autor: italiano_83
Ok płynu nie ubywa to już sukces, ale czy nie widać po podniesieniu maski z którego miejsca ta para się wydobywa, czy to następuje zaraz po uruchomieniu silnika czy po pewnym czasie, czy dopiero jak auto się rozgrzeje, to są istotne informacje.

para z pod maski

: pn gru 26, 2011 10:03
autor: przemass123
dzisiaj zobaczylem ze jest wyciek ale nie moge zlokalizowac gdzie dokładnie wczoraj podłorzyłem karton pod samochod na noc i dzisiaj patrze a na kartonie plama płynu pare widac jak juz silnik mam swoja temperature czyli 90stopni

para z pod maski

: pn gru 26, 2011 11:06
autor: italiano_83
Trzeba szukać zacieków, one będą świadczyć o nieszczelności i wycieku, latarka w rączki i trzeba szukać, może któryś z węży chłodniczych jest uszkodzony, opaska puściła, lub z pod jakiejś uszczelki wycieka. Jak znajdziesz źródło wycieku, to wrzuć foto do tematu będzie można ocenić co tam się stało.

para z pod maski

: pn gru 26, 2011 14:27
autor: zikr6
Zapewne cieknie spod plastikowego króćca na kolektor.Proponuje sprawdzić króciec z czujnikiem temperatury mi ciekło tylko na pracującym silniku.

para z pod maski

: wt gru 27, 2011 17:52
autor: radrinx01
miałem podobny problem z wyciekiem płynu tyle tylko ze u mnie była nieszczelność na trójnikach które wstawił gaziarz w węże od nagrzewnicy do parownika - troszke nowego węża i opasek i po klopocie

Re: para z pod maski

: wt gru 27, 2011 17:59
autor: carollo
zikr6 pisze:Zapewne cieknie spod plastikowego króćca na kolektor.Proponuje sprawdzić króciec z czujnikiem temperatury mi ciekło tylko na pracującym silniku.
...miałem identyczną akcję.....poprotu krążący płyn w układzie wybrał w jednym miejscu krucieć i pod ciśnieniem uciekł płyn.
Ja wyciek namierzyłem na słuch...po zgaszeniu silnika przez chwile było słychać syczenie....no i po kilku podejciach winowajca był znaleziony.

para z pod maski

: sob sty 14, 2012 23:02
autor: przemass123
witam sorki ze tak późno pisze ale nie miałem kiedy co sie okazało to był walniety tak myslałem kupiłem nowy i przy wymianie jak juz skrecałem wszystko to sie okazało ze gwint w głowicy był zerwany i nie trzymalo i jak dostało cisnienia to go wypychał i leciał płyn wiec nagwintowałem w głowicy na srube m8 i skreciłem i teraz trzyma
:D

para z pod maski

: sob sty 14, 2012 23:07
autor: przemass123
no ale mam jeszcze problem z obrotami ogólnie trzyma mi wysokie obroty tak 1200 do 1500i nie wiem co jest gadałem z kumplami i mówia ze to przepustnica byłem nawet u znajomego mechanika podłonczył go pod kompa i wyskoczyły błedy a dokładnie czujnik na wale sonda silniczek krokowy i przepustnica ale mówił mi ze to jest wszystko powiazane z przepustnica musze wymienic ja i niby bedzie dobrze ale nie wiem czy do konca niby tez mozna zrobic adaptacje przepustnicy moze pomóc ale nie koniecznie