Witam.
Znajomemu padł akumulator po tym jak pomógł koledze odpalić auto podłączając aku do siebie. Najprawdopodobniej oberwało celę. Następnego dnia kupił nowy aku wsadził auto odpaliło ale gasło na wolnych obrotach. Jak się okazało trzeba było zaadoptować od nowa przepustnicę bo straciła pamięć czy jakoś tak. Tak mówił elektromechanik. Przeczyścił i zadoptował przepustnicę i jest ok tylko...
Wcześniej auto odpalało od strzała i od razu utrzymywało to 900 obr/min a teraz po odpaleniu obroty idą na 1500/1700 i dopiero schodzą do 900.
Zanim doszło do uszkodzenia akumulatora było wszystko w porządku. Dodam, że auto ma niecałe 80tyś przebiegu i ma jednego właściciela od nowości.
Czy oprócz adaptacji przepustnicy są jakieś inne ustawienia które trzeba poprawić Vagiem żeby auto trzymało obroty od samego początku ? Jeżeli nie to co może być powodem takiego zachowania silnika ?
mk4 1.6 101KM wysokie obroty przy odpalaniu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- sebastian1901
- Gadatliwa bestia
- Posty: 695
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
- Lokalizacja: CzęstochoVWa
- Auto: Octavia I 1.8T RS
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
mk4 1.6 101KM wysokie obroty przy odpalaniu
Ostatnio zmieniony śr wrz 21, 2011 22:42 przez sebastian1901, łącznie zmieniany 2 razy.
Sebastian
- sebastian1901
- Gadatliwa bestia
- Posty: 695
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
- Lokalizacja: CzęstochoVWa
- Auto: Octavia I 1.8T RS
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
Re: mk4 1.6 16V SR
skasował błędy, najpierw zaadoptował ją na zimnym silniku następnie na rozgrzanym do temp roboczej
Sebastian
Re: mk4 1.6 16V SR
1.6 SR jest 8V, adatpację przepustnicy robi sią na rozgrzanym silniku... Poza tym często po czyszczeniu przepustnicy obroty na jałowym są podwyższone, jest szansa, że przepustnica sama się wyuczy. Tak jak kolega mówił przed adaptacją należy wykasować "zapamiętane wartości"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 20 gości