Stuki w 2.3 V5
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 180
- Rejestracja: pt gru 08, 2006 23:28
- Lokalizacja: Jawor/Stanisławów
- Kontakt:
Stuki w 2.3 V5
Nie wiem co się dzieje...rano autko chodziło cacy. Wieczorem odpaliłem i jakieś dziwne stuki. Wyraźnie z okolic rozrządu. Nie wiem co to może być... Ktoś coś poradzi ? Dodam że po dodaniu gazu cichną i wszystko jest niby OK.
GOLF II 1,8 GT 90 PS - ex
GOLF III 2,8 VR6 174 PS - ex
GOLF III 2,0 GTI 115 PS - ex
GOLF IV 2,3 V5 GTI 170 PS - EX
SKODA OCTAVIA 1,9 TDI 4x4 101 PS - :)
GOLF III 2,8 VR6 174 PS - ex
GOLF III 2,0 GTI 115 PS - ex
GOLF IV 2,3 V5 GTI 170 PS - EX
SKODA OCTAVIA 1,9 TDI 4x4 101 PS - :)
-
- Ma gadane
- Posty: 180
- Rejestracja: pt gru 08, 2006 23:28
- Lokalizacja: Jawor/Stanisławów
- Kontakt:
Re: Stuki w 2.3 V5
ale to chyba by tak nagle z partyzanta nie wyskoczyło...w dodatku dodam, że uruchomiłem auto na drugi dzień i cisza ??? Już głupi jestem. Postanowiłem wymienić olej zobaczymy co to będzie. Auto jeździ na Longlife CASTROL SLX i ma przejechane 30 tyś więć to chyba troche dużo.macio111 pisze:napinacz hydrauliczny?
GOLF II 1,8 GT 90 PS - ex
GOLF III 2,8 VR6 174 PS - ex
GOLF III 2,0 GTI 115 PS - ex
GOLF IV 2,3 V5 GTI 170 PS - EX
SKODA OCTAVIA 1,9 TDI 4x4 101 PS - :)
GOLF III 2,8 VR6 174 PS - ex
GOLF III 2,0 GTI 115 PS - ex
GOLF IV 2,3 V5 GTI 170 PS - EX
SKODA OCTAVIA 1,9 TDI 4x4 101 PS - :)
-
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: pn paź 29, 2007 23:43
- Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka/Białystok
- Kontakt:
Stuki w 2.3 V5
znam przypadek kiedy napinacz hydrauliczny puscil i łańcuch przeskoczył na wałku od strony napinacza..stało się to jak to nazwałeś "z partyzanta" wieczorem auto chodziło lux a rano już lipa;/auto pozostawione na biegu stoczyło się kawałeczek do tyłu wtedy napinacz zluzował łancuch i klops..przyczyną był uszkodzony napinacz hydrauliczny jakby ciśnienia nie trzymał..
-
- Ma gadane
- Posty: 180
- Rejestracja: pt gru 08, 2006 23:28
- Lokalizacja: Jawor/Stanisławów
- Kontakt:
Re: Stuki w 2.3 V5
może i masz racje...się zobaczy narazie auto chodzi normalnie....przynajmniej tak twierdzi żona we wtorek wymienię olej i wtedy się zobaczy....
GOLF II 1,8 GT 90 PS - ex
GOLF III 2,8 VR6 174 PS - ex
GOLF III 2,0 GTI 115 PS - ex
GOLF IV 2,3 V5 GTI 170 PS - EX
SKODA OCTAVIA 1,9 TDI 4x4 101 PS - :)
GOLF III 2,8 VR6 174 PS - ex
GOLF III 2,0 GTI 115 PS - ex
GOLF IV 2,3 V5 GTI 170 PS - EX
SKODA OCTAVIA 1,9 TDI 4x4 101 PS - :)
-
- Ma gadane
- Posty: 180
- Rejestracja: pt gru 08, 2006 23:28
- Lokalizacja: Jawor/Stanisławów
- Kontakt:
Re: Stuki w 2.3 V5
kurcze...sam już nie wiem co to...czasami coś rzęzi...a tak przeważnie to cicho jest i nic nie słychać...nie wiem co robić ??
GOLF II 1,8 GT 90 PS - ex
GOLF III 2,8 VR6 174 PS - ex
GOLF III 2,0 GTI 115 PS - ex
GOLF IV 2,3 V5 GTI 170 PS - EX
SKODA OCTAVIA 1,9 TDI 4x4 101 PS - :)
GOLF III 2,8 VR6 174 PS - ex
GOLF III 2,0 GTI 115 PS - ex
GOLF IV 2,3 V5 GTI 170 PS - EX
SKODA OCTAVIA 1,9 TDI 4x4 101 PS - :)
-
- Ma gadane
- Posty: 180
- Rejestracja: pt gru 08, 2006 23:28
- Lokalizacja: Jawor/Stanisławów
- Kontakt:
Re: Stuki w 2.3 V5
Wymiana oleju załatwiła sprawę....wszystko już jest OK
GOLF II 1,8 GT 90 PS - ex
GOLF III 2,8 VR6 174 PS - ex
GOLF III 2,0 GTI 115 PS - ex
GOLF IV 2,3 V5 GTI 170 PS - EX
SKODA OCTAVIA 1,9 TDI 4x4 101 PS - :)
GOLF III 2,8 VR6 174 PS - ex
GOLF III 2,0 GTI 115 PS - ex
GOLF IV 2,3 V5 GTI 170 PS - EX
SKODA OCTAVIA 1,9 TDI 4x4 101 PS - :)
-
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: pn paź 29, 2007 23:43
- Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka/Białystok
- Kontakt:
Stuki w 2.3 V5
super..fajnie ze to taka błachostka..chociaż tak na marginesie nie wierze w te oleje typu longlife..według mnie najlepiej wymieniać olej co 10-15 tyś. albo raz w roku
Stuki w 2.3 V5
Jak Ci stuka to z jakiej strony sprawdzales bo lancuch rozrzandu masz od strony skrzyni biegow
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
-
- Ma gadane
- Posty: 180
- Rejestracja: pt gru 08, 2006 23:28
- Lokalizacja: Jawor/Stanisławów
- Kontakt:
Stuki w 2.3 V5
Tak informacyjnie to po wymianie oleju wszystko jest jak należy. Auto już jeździ prawie rok i wszystko jest OK. Temat można zamkńąć.
GOLF II 1,8 GT 90 PS - ex
GOLF III 2,8 VR6 174 PS - ex
GOLF III 2,0 GTI 115 PS - ex
GOLF IV 2,3 V5 GTI 170 PS - EX
SKODA OCTAVIA 1,9 TDI 4x4 101 PS - :)
GOLF III 2,8 VR6 174 PS - ex
GOLF III 2,0 GTI 115 PS - ex
GOLF IV 2,3 V5 GTI 170 PS - EX
SKODA OCTAVIA 1,9 TDI 4x4 101 PS - :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości