Strona 7 z 8
Problem z odmą silnika
: czw mar 10, 2011 13:46
autor: M@XIMUS
jordan1a, wszystko wyżej opisane najlepiej kupić uszczelki nowe grube i wymyć to kamykami nakrętkami itp tylko zeby zadna w środku nie została
demontaż najlepiej z kanału najlepszy dostęp
Problem z odmą silnika
: czw mar 10, 2011 13:57
autor: jordan1a
Dziekuje za pomoc, w najbliższym czasie sie za to zabiore
Problem z odmą silnika
: sob mar 12, 2011 14:24
autor: jordan1a
Mam jeszcze jedno pytanie czy uszczelka ta posiada jakiś numer katalogowy?
Problem z odmą silnika
: sob mar 12, 2011 17:17
autor: lukasz74mu
tak ale lepiej iść do motoryzacyjnego i dopasować samemu tak aby uszczelki wystawały i były grubsze od oryginału wtedy jest lepsze uszczelnienie a oryginały są na styk... ja za 3 uszczelki (dużą okrągłą ta w kształcie literki D i ta na króciec) dałem 3.50 a w ASO ta w kształcie literki D i duża okrągła 14 zł nie wiem jak z tą na króciec... trzyma mi elegancko a kumplowi na oryginałach gdzieś się sączy i ma wilgotne od oleju i też zmienił na takie jak ja i ma spokój... ale każdy ma inne zdanie...
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Problem z odmą silnika
: sob mar 12, 2011 21:51
autor: M@XIMUS
jordan1a, dokładnie jak mówi lukasz74mu,
Problem z odmą silnika
: sob mar 12, 2011 22:33
autor: stonefree
lukasz74mu pisze:3.50 a w ASO ta w kształcie literki D i duża okrągła 14 zł
Lub oringi 62x3 i 20x3 za 3 PLN ze sklepu z łóżyskami
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Problem z odmą silnika
: ndz mar 13, 2011 00:03
autor: lukasz74mu
na wymiar nie ma co kupować lepiej iść z odma zaraz sobie założysz zobaczysz co i jak... wszystko musi być ciasno spasowane bo inaczej ciśnienie wydmucha olej... dlatego lepiej wybrać takie które ciut wystają... ale każdy kupuje gdzie chce
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
aha i moja mała rada jak ktoś zmienia odmę albo ją czyści to zmieniajcie też uszczelkę na króćcu... jej nie ma w zestawie w ASO ale jak wymieniać to lepiej wszystkie tym bardziej że to są groszowe sprawy
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ale jak olej wyleci to nie damy 1 czy 2 zł ale 100 zł za nowy olej... a więc różnica spora
P.S. za tą uszczelkę w kształcie literki D śmiało można wsadzić okrągłą ważne byle by wystawała z tego rowka w którym się znajduje
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Problem z odmą silnika
: ndz mar 13, 2011 10:53
autor: stonefree
lukasz74mu pisze:lepiej iść z odma zaraz sobie założysz zobaczysz co i jak... wszystko musi być ciasno spasowane
Sprawdzone, spoko
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
. Przy wkładaniu oringi posmarować olejem.
lukasz74mu pisze:zmieniajcie też uszczelkę na króćcu... jej nie ma w zestawie w ASO ale jak wymieniać to lepiej wszystkie tym bardziej że to są groszowe sprawy ale jak olej wyleci to nie damy 1 czy 2 zł ale 100 zł za nowy olej
Przecież zły stan tej uszczelki nie doprowadzi do zgubienia oleju?
Problem z odmą silnika
: ndz mar 13, 2011 23:51
autor: lukasz74mu
co do smarowania uszczelki olejem to moje pytanie po co ? ona ma uszczelniać połączenie więc nie widzę sensu jej smarowania... co do trzeciej uszczelki... jak zmieniamy to lepiej wszystkie zmienić... z poza tym proponuję zmienić ta na króćcu i sam króciec wcisnąć na uszczelkę bez zatrzasków później łatwo tam zajrzeć zsuwając króciec z wężem i czyścić to w razie mrozu bo jak wiadomo majonez się szybko osadza i lepiej tam zajrzeć od czasu do czasu w zimę... a i w lato można tam zajrzeć raz na miesiąc wiem że nie zamarznie ale będzie tam czysto i w razie przymrozku duża szansa że nie będzie problemu... to oczywiście moja rada... mój kumpel w ta zimę 2 razy wymieniał olej przez odmę jak zrobił jak ja na uszczelkę i zaglądał tam problemu nie było... ale wybór należy do was
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
nikogo do niczego nie zmuszam
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Problem z odmą silnika
: pn mar 14, 2011 12:22
autor: stonefree
lukasz74mu pisze:nie widzę sensu jej smarowania
Spróbuj wkładać suchą w takim razie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Problem z odmą silnika
: pn mar 14, 2011 13:36
autor: lukasz74mu
właśnie o to chodzi aby ciasno wszystko spasować
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Problem z odmą silnika
: pn mar 28, 2011 22:13
autor: Cypis876
Witam co ile czyszczeń trzeba zmieniać uszczelki na odmie ??
Problem z odmą silnika
: pn mar 28, 2011 22:31
autor: lukasz74mu
jak czyścisz tylko na zimę i nie są rozciągnięte i ściśle przylegają to jeszcze mogą być ale jak są luźne i pękają albo często tam zaglądasz to lepiej zmienić na nowe koszt w motoryzacyjnym to ok 5 zł za małą dużą i tą na króciec a w ASO za dużą i małą ok 14 zł...
Problem z odmą silnika
: śr kwie 06, 2011 23:10
autor: cent
siema
Dziś wziołem się za czyszczenie podszybia przy okzaji wyrzucenia wiadra liści piachu i syfu uświadomiłem sobie, że mam zamontowany org. podgrzewacz odmy.
Sytuacja była o tyle dziwna bo właśnie tej zimy dwa razy odma mi wywaliła olej. Kabel (masa) jest podłączony pod filtrem przeciwpyłkowym i był zasypane piachem i wodą.
Czy to było przyczyną awarii podgrzewacza? W jaki sposób mogę sprawdzić czy ten podgrzewacz wgl. dziala?