Strona 6 z 7

Remont MK4 1,4 16V

: czw lis 08, 2012 14:27
autor: marcin7x5
Rafels pisze:Valvoline niby nie spełnia normy VW ale jest naprawdę bardzo dobrym olejem.
spełnia, spełnia a moim zdaniem duzo lepszy od castrola.

Remont MK4 1,4 16V

: czw lis 08, 2012 15:08
autor: Rafels
Zamówiłem Motul 8100 X-Cess 5w40. W poniedziałek wymiana a pózniej zobaczymy jak z pracą silnika i wogóle.

Remont MK4 1,4 16V

: śr gru 05, 2012 22:30
autor: Rafels
1500 km po wymianie, zero ubytku. ;)

Odp: Remont MK4 1,4 16V

: czw gru 06, 2012 01:28
autor: Siwy033
A jak sprawa wygląda z castrolem 10W40?
Mam wlepy w drzwiach właśnie z nim i taki stosuje.
Czytając temat nie spotkałem się takowym oznaczeniem, czy coś z nim nie tak?

Remont MK4 1,4 16V

: wt gru 11, 2012 23:10
autor: Tomaszek21
Podłącze się i zapytam o Mobil1 5W-50? ja takiego używam i mi go pobiera sporo

Re: Remont MK4 1,4 16V

: śr gru 12, 2012 19:06
autor: Fafik258
Tomaszek21 pisze:Podłącze się i zapytam o Mobil1 5W-50? ja takiego używam i mi go pobiera sporo
Używaj dalej. Dobry olej. Vw 501 producent dopuszcza

Re: Odp: Remont MK4 1,4 16V

: śr gru 12, 2012 19:06
autor: Fafik258
Siwy033 pisze:A jak sprawa wygląda z castrolem 10W40?
Mam wlepy w drzwiach właśnie z nim i taki stosuje.
Czytając temat nie spotkałem się takowym oznaczeniem, czy coś z nim nie tak?
Vw501 producent dopuszcza więc można jeździć

Remont MK4 1,4 16V

: pn gru 24, 2012 17:40
autor: Rafels
3500 km na Motulu i stan się nie zmienia ;)

Remont MK4 1,4 16V

: wt gru 25, 2012 00:21
autor: dr.house
Czy u Ciebie byl lub jest efekt wpadania w rezonans silnika i strasznie drzy przy obrotach w okolicach 2,8 czy moze przeslo to po remoncie?

Re: Remont MK4 1,4 16V

: wt gru 25, 2012 13:47
autor: Fafik258
dr.house pisze:Czy u Ciebie byl lub jest efekt wpadania w rezonans silnika i strasznie drzy przy obrotach w okolicach 2,8 czy moze przeslo to po remoncie?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=139&t=477808 problem ma związek z silnikiem ale nie bezpośrednio. W powyższym temacie próbowałem rozwiązać ten problem. Przekopalem dawno temu niemieckie fora ten rezonans to wydech. Rozwiązaniem podobno jest montaż na rurę wydechowa pomiędzy katalizatorem a kolektorem wydechowym tlumika drgań. Numer części masz w powyższym temacie.. Im niższe temperatury na dworzu tym bardziej rezonuje. Ale zacznij od sprawdzenia czy silnik leży prawidłowo w poduszkach. Następnie sprawdź czy rura wydechowa leży prawidłowo w tym pierwszym mocowaniu za maglownica. Niezbędne dane do sprawdzenia prawidłowego położenia silnika i rury wydechowej masz w serwisowce. Nie zaszkodzi też odprezyc wydech.

Remont MK4 1,4 16V

: wt gru 25, 2012 21:45
autor: dr.house
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=257621" onclick="window.open(this.href);return false;
w tym temacie tez chyba o to chodzilo, ale do konca nie jestem pewny... czy to moze byc mniej wiecej taka czesc?

http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic ... eaf=200226" onclick="window.open(this.href);return false;

Remont MK4 1,4 16V

: śr gru 26, 2012 11:30
autor: Fafik258
Nie wiem czy o to chodzi. Wygląda jak złącze elastyczne. W każdym razie oryginalnie w naszych wydechach chyba nie ma czegoś takiego. W każdym razie u siebie nie widziałem. Ale może to jest jakieś rozwiazanie... Wspawac i obserwować efekty

Remont MK4 1,4 16V

: śr gru 26, 2012 12:29
autor: dr.house
tez chyba zaryzykuje z tym tylko podpatrze w ktorym miejscu dokladnie najlepiej to wspawac

Remont MK4 1,4 16V

: śr gru 26, 2012 13:54
autor: Fafik258
Dokładnie, daj znać jak coś zdzialasz