Strona 3 z 3
Re: Wymiana silnika VWGolf 1.4 16V
: czw kwie 28, 2011 08:50
autor: marcin7x5
xxxpablo pisze:No i jeszcze jeden problem: gdzie podłączyć cienki gumowy wężyk wychodzący z zaworu?????
W moim AUS ten wężyk zakończony jest (fabrycznie) jakims zaworkiem i leży sobie swobodnie do niczego nie podłaczony. EGR sterowany elektrycznie oczywiście.
Wymiana silnika VWGolf 1.4 16V
: pn maja 02, 2011 19:53
autor: xxxpablo
Czyli tak powinno być
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Wrzucę go za silnik i niech zasyssssa
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
Wymiana silnika VWGolf 1.4 16V
: wt maja 31, 2011 12:49
autor: marcin7x5
Najlepiej to kup "nowy" silnik i sprzedaj auto jak masz juz go dość.
Koszt remontu silnika może znacznie zblizyc się do wartości twojego auta. Jeżeli nadal chcesz nim dalej jeżdzić to poszukaj samego dolu tzn blok z tłokami z jakims niewielkim przebiegiem (najlepiej z fabii bo tam te silniki były najdłużej zakładane) a górę swoją zregenerujesz i założysz.
Wymiana silnika VWGolf 1.4 16V
: wt maja 31, 2011 18:45
autor: grg474
mariusz2949, robota silnika to wydatek wraz z rozrządem co najmniej 1500zł
Robota zawieszenia przód (pukania) to jakieś 400 za graty.
Robocizny nie licze bo ja to robię sobie sam
Wymiana silnika VWGolf 1.4 16V
: śr cze 01, 2011 18:42
autor: grg474
mariusz2949 pisze:bo moj mechanik jak stukalo w lewym kole to wymienil przegub zewnetrzny i sworzen i tak stuka i tak stuka,za kazdym razem jak ruszam do przedu a jak do tylu to trzeszczy,
czyli możliwe że guma wahacza (tył) albo odbój wraz z łożyskiem amortyzatora. Trzeszczenie - to możliwe ze drążek stabilizatora (guma). Zacząłbym jednak od tych 2 pierwszych elementów, a gumie się przyjrzał.