Jaka jest awaryjność 1,6
: sob cze 24, 2017 20:39
Wydaje mi się że szybciej znajdzie fajnego 2.8 niż 1.8t, gdzie większość jest wyżyłowanych.
uwierz mi nie znajdzie... ja swojego 2,3 szukalem pół roku, ogladlem kilkanascie sztuk w tym takze 2,8 i takich slrupow to ja nawet na szrocie nie widzialem, hehegrzechotek pisze:Wydaje mi się że szybciej znajdzie fajnego 2.8 niż 1.8t, gdzie większość jest wyżyłowanych.
Ja bym z chęcią wymienił golfa na mocniejszego. Tylko szkoda mi tego, bo kolor mi się podoba, wnętrze jak i karoseria mam w bardzo dobrym stanie. Szukam do 200km od siebie właśnie 2.8. Ale skoro mówisz że szybciej znajdzie 2.3 to spróbuję się rozglądnąć. Kolor obowiązkowo Jazz Blue. Spali nie wiele więcej niż moje 1.6 a mam lepszego kopa.Lu4Ke pisze:uwierz mi nie znajdzie... ja swojego 2,3 szukalem pół roku, ogladlem kilkanascie sztuk w tym takze 2,8 i takich slrupow to ja nawet na szrocie nie widzialem, hehe
utrzymanie tego silnika nie jest tanie, juz nie mowie o oplatach OC, lanie litrami paliwa jak ktos ma ciezka noge, ale wymiany lancuchow lub uszczelnienie tego silnika to nie sa tanie rzeczy, do tego nie kazdy przydomowo mechanik wlozy ci rece do tej jednostki