Ciężko pali, brak mocy zimny silnik (1.6 16V AZD)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Ciężko pali, brak mocy zimny silnik (1.6 16V AZD)
A zobacz sobie czy aby nie masz tez oleju w kolorze kawy z mlekiem lub płynu chłodzacego w tym kolorze. czasmi taka max może swiadczyc o pokonywaniu krótkich odcinków, gdzie nawet się silnik dobrze nie nagrzeje. Odepnij sondę i zobacz jak auto jeździ na benzynie.
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: śr wrz 12, 2012 17:45
Re: Ciężko pali, brak mocy zimny silnik (1.6 16V AZD)
Odcinki które jeżdżę to 45 rano i tyle samo po południu, w weekendy 65 rano i powrót tyle samo, rzadko odpalam samochód do sklepu, mam sprawne nogi
żółta gęsta maź była w całym tym dolocie i za nim w silniku też razem z benzyną prawdopodobnie, dziś zobaczę jeszcze płyn chłodzący i czy znowu na filtrze jest olej czy już nie.
żółta gęsta maź była w całym tym dolocie i za nim w silniku też razem z benzyną prawdopodobnie, dziś zobaczę jeszcze płyn chłodzący i czy znowu na filtrze jest olej czy już nie.
Ciężko pali, brak mocy zimny silnik (1.6 16V AZD)
Jeżeli jeździsz po 45 km w jedną stronę to objawem takiej mazi jest albo niedogrzanie silnika wskutek niesprawnego termostatu lub wadliwa uszczelka pod głowicą ew sama głowica. Gdzies dostaje się wilgoc/woda do oleju.
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: śr wrz 12, 2012 17:45
Ciężko pali, brak mocy zimny silnik (1.6 16V AZD)
Takie trasy pokonuje auto od ostatnich 5tys km, wcześniej nie wiadomo co z nim się działo. Sprawdzałem płyn chłodniczy, jednolity, nie śmierdzi olejem. W czwartek wymieniam filtr paliwa i sondę na nową zobaczymy co wtedy będzie się dziać z autkiem. Na dniach wrzucę jeszcze nagrany dźwięk jaki jest przy odpalaniu silnika, może to coś podpowie.
PS: Dziękuję marcin7x5 za zainteresowanie, po naprawie będę Ci winny jakieś dobre piwo
PS2: Sprawdzałem z kolegą co krzyczał mi gaz, check był tylko odnośnie czasu do serwisu, zauważyliśmy za to że bardzo długie wtryski są zarówno na benzynie jak i gazie przy przyspieszaniu ponad 10ms przy prędkościach 70-80, ok. 13ms przy 100km. Gazownik również nie podpiął mi sondy pod gaz przez co jej napięcie jest cały czas stałe niezależnie czy bieg jałowy, przyspieszam czy hamuje silnikiem.
Jak sprawdzić pod vagiem sondę, szukałem od niej jakąś opcje, ale to nie takie proste jak w programie od gazu ?
PS: Dziękuję marcin7x5 za zainteresowanie, po naprawie będę Ci winny jakieś dobre piwo
PS2: Sprawdzałem z kolegą co krzyczał mi gaz, check był tylko odnośnie czasu do serwisu, zauważyliśmy za to że bardzo długie wtryski są zarówno na benzynie jak i gazie przy przyspieszaniu ponad 10ms przy prędkościach 70-80, ok. 13ms przy 100km. Gazownik również nie podpiął mi sondy pod gaz przez co jej napięcie jest cały czas stałe niezależnie czy bieg jałowy, przyspieszam czy hamuje silnikiem.
Jak sprawdzić pod vagiem sondę, szukałem od niej jakąś opcje, ale to nie takie proste jak w programie od gazu ?
Ciężko pali, brak mocy zimny silnik (1.6 16V AZD)
musisz sprawdzic odczyty z grup 030 - 033. Tam jest gdzieś wartośc sondy, która musi oscylowac 0-1V.
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Ciężko pali, brak mocy zimny silnik (1.6 16V AZD)
Aby wymienić uszczelki kolektora ssącego nie trzeba zdejmować rozrządu. Jeżeli źle odpala na zimnym to czujnik temperatury płynu lub regulator ciśnienia paliwa daje po d...
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości