Silnik 1.6 Sr muli po ponownym dodaniu gazu,przyspieszaniu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8889
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Silnik 1.6 Sr muli po ponownym dodaniu gazu,przyspieszaniu

Post autor: marcin7x5 » czw lis 24, 2011 11:14

Musisz odkręcic kolektor ssący od głowicy.



Awatar użytkownika
Petor14
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn paź 31, 2011 08:27
Lokalizacja: Koronowo

Re: Silnik 1.6 Sr muli po ponownym dodaniu gazu,przyspiesza

Post autor: Petor14 » czw lis 24, 2011 18:26

marcin7x5 pisze:Musisz odkręcic kolektor ssący od głowicy.
Czyli chodzi o te uszczelki tak ? Ciężka taka rozbiórka jest ?
Obrazek



Royber
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: czw maja 12, 2011 17:08
Lokalizacja: Pomorze

Silnik 1.6 Sr muli po ponownym dodaniu gazu,przyspieszaniu

Post autor: Royber » pt lis 25, 2011 02:03

Tak właśnie te.



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8889
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Re: Silnik 1.6 Sr muli po ponownym dodaniu gazu,przyspiesza

Post autor: marcin7x5 » pt lis 25, 2011 12:49

Petor14 pisze:Ciężka taka rozbiórka jest ?
To zalezy od twoich umiejętności a jeszcze bardziej od chęci.



Awatar użytkownika
Petor14
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn paź 31, 2011 08:27
Lokalizacja: Koronowo

Re: Silnik 1.6 Sr muli po ponownym dodaniu gazu,przyspiesza

Post autor: Petor14 » pt lis 25, 2011 16:19

Dziękuje za odpowiedzi :bajer: , zrobię to napisze rezultat :bigok:



Bohnooze
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz wrz 19, 2010 02:29
Auto: Seat Leon 1.6
Silnik: AKL

Re: Silnik 1.6 Sr muli po ponownym dodaniu gazu,przyspiesza

Post autor: Bohnooze » sob maja 07, 2016 10:14

Nieszczelności dolotu jest tu wiele, uszczelki miedzy kolektorem a głowicą, uszczelki wtrysków, uszczelki miedzy przednią a górną częścią kolektora, korek na górze kolektora, uszczelka przepustnicy wejście do kolektora, wejście do przepustnicy oparów benzyny ze zbiornika, złącza w filtrze węglowym oparów, wszelkie rurki podciśnienia itp dołączone do kolektora, rurki układu skracania kanałów dolotu wyjście ze zbiornika podciśnienia do elektrozaworka, membrana ciągnąca klapy, ośka samych klap skracania dolotu, sama przepustnica główna luz na niej to niepoprawna ilość powietrza szczególnie przy zmianie miedzy przyśpieszenia a jazda ze stała prędkością, rury dojścia do przepustnicy za przepływomierzem, czyli wejście oparów oleju przed przepustnicę, rurka łączka miedzy rurą harmonijkową a kolektorem. Co do tego przerywania które opisujesz brzmi jak zapłon, to typowe dla układu elektronicznego zapłonu gdy w jednym momencie iskra przeskakuje na 2 cylindrach.

Ja się dołączam mam problem nie taki sam ale podobny w Leonie, auto nie jedzie na pierwszym czy 2 i 3 biegu biegu poniżej 2000 obr bardzo wolno się rozpędza nawet na najniższym biegu dopiero po 2000 szybciej się podnosi, ruszanie jest bardzo ciężkie szczególnie jak trzeba szybko ruszyć i odjechać, naciśniecie gazu do dechy daje efekt muła, bo lekkie naciśnięcie daje taki sam efekt, to wszystko po zlutowaniu minusa do masy silnika elektrozaworka od skracania dolotu, i wymianie na świeże świec (z denso 1 elektroda na NKG 3 elektrody). Ktoś z Golfiarzy miał podobny problem i znalazł przyczynę?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości