Golf IV 1.4 16V 1999 Problemy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Golf IV 1.4 16V 1999 Problemy.

Post autor: Jacek75 » wt lis 23, 2010 10:13

Będzie rzygało olejem lub oparami olejowymi w tym miejscu. Dodatkowo może być lewe powietrze: podniesione obroty jałowe na zimnym silniku lub/i falowanie obrotów zwłaszcza po rozgrzaniu, zależy jak duża jest nieszczelność.
Nowsze modele odmy jak w moim silniku mają grzałkę w tym pudełku (oil separator)


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Gastovski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: ndz lis 21, 2010 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Golf IV 1.4 16V 1999 Problemy.

Post autor: Gastovski » wt lis 23, 2010 16:00

Ok, zamowilem te dwie uszczelki co sa w odmie, ta mala i duza :) jutro benda i wymienie.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Golf IV 1.4 16V 1999 Problemy.

Post autor: stonefree » śr lis 24, 2010 00:36

Jacek75 pisze:może być lewe powietrze
W jaki sposób może być lewe powietrze, jeżeli odma wchodzi przed przepustnicą?



Gastovski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: ndz lis 21, 2010 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Golf IV 1.4 16V 1999 Problemy.

Post autor: Gastovski » śr lis 24, 2010 20:49

ok, uszczelki wymienione.
Powracajac do tematu...
Dlaczego przy okolo 2200 obr/min drzy pedal gazu ?



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Golf IV 1.4 16V 1999 Problemy.

Post autor: stonefree » czw lis 25, 2010 22:18

Sprawdziłeś, czy linka jest poprawnie założona przy przepustnicy ?



Gastovski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: ndz lis 21, 2010 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Golf IV 1.4 16V 1999 Problemy.

Post autor: Gastovski » czw lis 25, 2010 23:29

Dzisiaj sprawdzalem i jest dobrze zalozona, i przy okazji sprawdzania gazowalem recznie przepustnica i po puszczeniu jej obroty nie spadaly tylko zostawaly na 2000/22000 obr/min i tak po kilkakrotnym zgaszeniu i odpaleniu samochodu. Zdjalem linke i gazowalem nia i problem nie znikl. Czasami po kilku sekundach obroty spadaja a czasami caly czas okolo 2000 obr.

W czym jest problem ? :prayer:



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Golf IV 1.4 16V 1999 Problemy.

Post autor: Jacek75 » pt lis 26, 2010 10:17

Adaptacja przepustnicy, ewentualnie poprzedzona kasowaniem wartosci wyuczonych.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Gastovski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: ndz lis 21, 2010 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Golf IV 1.4 16V 1999 Problemy.

Post autor: Gastovski » pt lis 26, 2010 12:03

Dzisiaj rano, jeszcze raz sprawdzilem to i odkrylem ze jak dodaje gazu to slysze takie psikniecie jak by zasysalo powietrze, wczesniej tak nie mialem.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Golf IV 1.4 16V 1999 Problemy.

Post autor: stonefree » pt lis 26, 2010 16:42

Gastovski pisze:wczesniej tak nie mialem.
Miałeś :)



Gastovski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: ndz lis 21, 2010 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf IV 1.4 16V 1999 Problemy.

Post autor: Gastovski » pt lis 26, 2010 20:23

stonefree pisze:
Gastovski pisze:wczesniej tak nie mialem.
Miałeś :)
NIe wiem, ale teraz jest to dosc slyszalne.



Awatar użytkownika
bibi466
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 542
Rejestracja: pn kwie 07, 2008 18:36
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Golf IV 1.4 16V 1999 Problemy.

Post autor: bibi466 » ndz lis 28, 2010 12:50

[quote="Gastovski"]ok, uszczelki wymienione.[/quote
gdzie kupowałeś te uszczelki, ile kosztowały?. Też mam zamiar wymienić tą dużą w bloku bo mi się tam poci dosyć mocno



Gastovski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: ndz lis 21, 2010 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf IV 1.4 16V 1999 Problemy.

Post autor: Gastovski » ndz lis 28, 2010 21:06

bibi466 pisze:[/quote
gdzie kupowałeś te uszczelki, ile kosztowały?. Też mam zamiar wymienić tą dużą w bloku bo mi się tam poci dosyć mocno
W Warszawie VW CHYLIŃSCY Sp. z.o.o.
Zapłaciłem 13 zł.



Gastovski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: ndz lis 21, 2010 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Golf IV 1.4 16V 1999 Problemy.

Post autor: Gastovski » wt lis 30, 2010 19:44

Co do obrotów to znajomy podejrzewa silniczek krokowy, podobno ona odpowiada za obroty. Jak mozna go sprawdzić ? I ile kosztuje jego wymiana ?



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Golf IV 1.4 16V 1999 Problemy.

Post autor: Jacek75 » śr gru 01, 2010 14:12

Zapytaj tego znajomego, możesz wymienić co najwyzej cala przepustnicę. Nie mu tu czegos takiego jak wymienny silniczek krokowy.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości