Strona 2 z 3

golf 1.4 16V

: pt sie 13, 2010 22:47
autor: luis-22
A ta sprężarka jest podłączona pod filtr powietrza, a drugi przewód dokąd zmierza??


Pewnie zaraz ktoś powie że to nie możliwe lub że się nie znam, ale pierwsze co mi do głowy przychodzi to że ktoś sobie wcześniej przy tym silniku zrobił coś takiego jak na zdjęciu

golf 1.4 16V

: pt sie 13, 2010 23:00
autor: luis-22
Coś fotka nie chce wskoczyć, podaje do niej link http://e.autokrata.pl/a252/9ccf0edd00103bb54c2cdfbf" onclick="window.open(this.href);return false;

golf 1.4 16V

: pt sie 13, 2010 23:07
autor: witeq71
Już było ciemno jak to wyciągaliśmy z auta więc nie wiem dokładnie jak to jest podłączone ale na bank to nie samoróbka. Jutro przyjrzę się temu dokładnie. Na allegro nie widziałem czegoś takiego.

golf 1.4 16V

: pt sie 13, 2010 23:12
autor: witeq71
Właściciel mówił że to jakieś doładowanie... He he co ja kupiłem :crazy:

golf 1.4 16V

: pt sie 13, 2010 23:15
autor: witeq71
Ta octavia miała oznaczenie na klapie "SR" i obok małe czerwone "i"...

golf 1.4 16V

: pt sie 13, 2010 23:27
autor: luis-22
Czyli jednak miałem dobre przeczucie :grin: :grin: :grin:

Może to jakaś doładowana wersja :grin:

Ale to już niech się wypowiedzą mądrzejsi ode mnie, bo bo ja nie wiem co to za wersja i co z tym teraz zrobić, jak podłączyć żeby działało, a jeśli odłączyć to czy będzie ok??

Nie wiem, tak czy inaczej POWODZENIA
Daj znać co wyszło :bigok:

golf 1.4 16V

: pt sie 13, 2010 23:28
autor: GMS
to jest pompa powietrza wtórnego pracuje tylko na zimnym silniku , potrzebne to jak zającowi dzwonek ale skoro jest to jest taka szansa że musi być nie jest to żadne doładowanie, były siniki 1.6 sr bez tego całkiem fajne i proste na przepływomierzu hitachi

Re: golf 1.4 16V

: sob sie 14, 2010 00:03
autor: witeq71
No i teraz się jeszcze zastanawiam czy nie brać od niego klimatyzacji. Sprężarkę wraz z przewodami dostałem z silnikiem.

golf 1.4 16V

: sob sie 14, 2010 16:06
autor: witeq71
No i teraz się zaczynają schody. Panowie w tym silniku jest elektroniczna przepustnica a u mnie była zwykła linka. jak to przeskoczyć ? Prosze o jakieś wskazówki bo nie przeskoczę sam tego. Da się założyć zwykłą ?

golf 1.4 16V

: sob sie 14, 2010 19:22
autor: wojman
Ja byłbym ostrożny z wymianą silnika na inny model niż masz zamontowany. Pamiętaj, że jeśli zmieniasz silnik na ten sam typ, to bierzesz "goły" motor. Kiedy zmieniasz typ - musisz się liczyć z koniecznością zmiany osprzętu - komputer, cewki itp. Koszty rosną.
Poszukaj dobrze, a znajdziesz przyzwoity silnik 1.4 za 1500-2000 zł.
Pozdrawiam

golf 1.4 16V

: sob sie 14, 2010 22:04
autor: witeq71
Wiem o tym doskonale i dlatego zabrałem z tej skody wszystko co było do zabrania za 1600 zł. Mam filtry, cewki, alternator, pompę wspomagania, sprężarkę klimatyzacji, alternator, rozrusznik, kompletną chłodnice do klimy a nawet instalację od strony silnika. Do tego wiem że silnik ma 32000 mil przejechane. Wiem że to duże wyzwanie ale mam nadzieję że dam rade. To już pozamiatane bo zapłaciłem za niego... Chyba że to wszystko sprzedam za tyle ile kupiłem.

Re: golf 1.4 16V

: sob sie 14, 2010 23:24
autor: witeq71
Ma ktoś schemat instalacji elektrycznej od strony silnika do golfa 1.6 SR ? proszę o jakieś linki z tym związane.

Re: golf 1.4 16V

: ndz wrz 05, 2010 20:00
autor: witeq71
Witam wszystkich... Silnik zamontowany a teraz elektryka. Mam pytanie z innej beczki. Firma robiąca części o nazwie MOTIVE. Czy ktoś wie co to takiego i czy można ufać kupując części tej marki ? Pytam bo mam kupca na mój stary silnik a osoba zainteresowana znalazła tłoki w cenie 199 z pierścieniami. Ja się na tym nie znam i nie wiem co to za firma i czy te tłoki nie spuchną.

Re: golf 1.4 16V

: śr wrz 15, 2010 18:05
autor: witeq71
Witam . Z przykrością pisze tu że założenie silnika 1.6 SRi do mojego auta jest nie możliwe. Poddałem się szukając wyjścia z zaistniałej sytuacji. Silnik wystawiłem na allegro chodź nie widzę żadnego zainteresowania a auto stoi rozwalone...