Pali dopiero za drugim razem w MKIV 1.4 16V

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5942
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Re: Pali dopiero za drugim razem w MKIV 1.4 16V

Post autor: grg474 » ndz lis 07, 2021 19:37

KubeekkBB pisze:
ndz lis 07, 2021 00:22
W sensie wykasować błędy?

Taka ciekawostka jeszcze odnośnie tego, gdy mam wyłączoną klimatyzację to odpala za drugim razem. A gdy zostaje włączona i gaszę silnik, a NP rano odpalam to pali od strzała. Co byś proponował na te cylindry i to ciśnienie paliwa? Wymiana pompy?
sprawdź - masz wyłączoną klimatyzację, włącz i odpal - jak odpali od strzała to znaczy, ze sterownik dostaje sygnał o włączeniu klimy i podnosi dawkę paliwa


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

KubeekkBB
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz paź 08, 2017 23:34

Re: Pali dopiero za drugim razem w MKIV 1.4 16V

Post autor: KubeekkBB » ndz lis 07, 2021 21:39

grg474 pisze:
ndz lis 07, 2021 19:37
KubeekkBB pisze:
ndz lis 07, 2021 00:22
W sensie wykasować błędy?

Taka ciekawostka jeszcze odnośnie tego, gdy mam wyłączoną klimatyzację to odpala za drugim razem. A gdy zostaje włączona i gaszę silnik, a NP rano odpalam to pali od strzała. Co byś proponował na te cylindry i to ciśnienie paliwa? Wymiana pompy?
sprawdź - masz wyłączoną klimatyzację, włącz i odpal - jak odpali od strzała to znaczy, ze sterownik dostaje sygnał o włączeniu klimy i podnosi dawkę paliwa
Kolego na wyłączonej klimatyzacji nie odpalą za 1 razem



KubeekkBB
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz paź 08, 2017 23:34

Re: Pali dopiero za drugim razem w MKIV 1.4 16V

Post autor: KubeekkBB » ndz lis 07, 2021 21:40

marcin7x5 pisze:
ndz lis 07, 2021 17:15
Każda wymiana bez pomiarów i diagnozy to sztuka dla sztuki. Lepiej poszukaj w okolicy ogarnięty w silnikach fsi warsztat. Wypadanie zapłonu to może być i nagar na zaworach ssących jak i brak iskry. Tu by trzeba podejść z dobrym sprzętem kontrolnym a nie tylko z vag....do odczytywania błędów.
Dziękuję za podpowiedź. Będę musiał czegoś szukać



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5942
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Re: Pali dopiero za drugim razem w MKIV 1.4 16V

Post autor: grg474 » pn lis 08, 2021 20:12

Nie zrozumiałeś mnie - wyłączasz silnik na wyłączonej klimatyzacji. Włączasz stacyjkę, włączasz klimatyzację - odpalasz dopiero auto. Jaki efekt


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

KubeekkBB
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz paź 08, 2017 23:34

Re: Pali dopiero za drugim razem w MKIV 1.4 16V

Post autor: KubeekkBB » wt lis 09, 2021 22:49

grg474 pisze:
pn lis 08, 2021 20:12
Nie zrozumiałeś mnie - wyłączasz silnik na wyłączonej klimatyzacji. Włączasz stacyjkę, włączasz klimatyzację - odpalasz dopiero auto. Jaki efekt
Dam znać jutro :okej:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości