Golf 4 2.0 PB LPG nierówna praca silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf 4 2.0 PB LPG nierówna praca silnika
Pomoże ktoś z was? Od tygodnia mam problem ze swoim golfem, ponieważ gdy jest zimny to pali od strzała i jeździ bez problemu a gdy się nagrzeje do około 60 C i wiecej to zaczyna przerywać po dodaniu gazu, traci moc i zauważyłem że z dwa razy miałem problem z odpaleniem go na ciepłym silniku. Auto około dwa tygodnie temu odebrałem od mechanika bo wymieniana była uszczelka pod głowicą. Oczywiście było planowanie (czy jak to się tam pisze) oraz była sprawdzana szczelność i wszystko było ok. Po odbiorze auta przez około tydzień było wszystko ok ale ostatnio auto zaczęło mi przerywać jak silnik się nagrzewa. Teraz po analizie problemów innych osób z podobnymi usterkami podejrzewam brak kompresji, ale mam nadzieję że się mylę . Dysponuje zdjęciem głowicy po rozebraniu i jeśli mi się uda to wrzucę je tutaj wieczorem.
Re: Golf 4 2.0 PB LPG nierówna praca silnika
Przed zrzuceniem głowicy i po założeniu powinien zmierzyć kompresje . pytałeś
Re: Golf 4 2.0 PB LPG nierówna praca silnika
Na PB było podobnie jak na LPG, ale jutro sprawdzę to dogłębnie i dam znać.
Re: Golf 4 2.0 PB LPG nierówna praca silnika
Nieraz takie objawy na rozgrzanym silniku powoduje psujący się czujnik halla (g40) lub czujnik wału korbowego g28.
Re: Golf 4 2.0 PB LPG nierówna praca silnika
Podłączyłem auto pod kompa i było kilka błędów, ale po usunięciu został tylko jeden, który powraca i nie da się go usunąć.
16725 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal
P0341 - 35-00
Czyli do wymiany jest czujnik polozenia wału czy halla? Czy może podczas wymiany uszczelki pod głowicą mechanik źle ustawił rozrząd?
Zapomniałem dodać, że auto po nagrzaniu przerywa na PB i LPG.
16725 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal
P0341 - 35-00
Czyli do wymiany jest czujnik polozenia wału czy halla? Czy może podczas wymiany uszczelki pod głowicą mechanik źle ustawił rozrząd?
Zapomniałem dodać, że auto po nagrzaniu przerywa na PB i LPG.
Re: Golf 4 2.0 PB LPG nierówna praca silnika
Najpierw sprawdzić ciągłości przewodów od czujnika do ecu. To tańsze niż czujnik. Dopiero jak będzie pewność że są one ok to zakup czujnika. Źle ustawiony rozrząd też ma wpływ.
Re: Golf 4 2.0 PB LPG nierówna praca silnika
Czujnik polozenia wałka rozrządu wymieniłem a problem nie ustąpił. Czemu się teraz przyjrzeć? Cewce zaplonowej?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości