Cześć, od jakiegoś czasu w mojej Octavii 1.8T po rozgrzaniu silnika, słychać cykanie jak na filmie. Dźwięk wydobywa się z silnika, nie sugerujcie się miejscami które nagrywałem bo filmy powstały aby nagrać inną usterkę, która już ustała tj. wentylator wchodzący na wysokie obroty.
Co to za cykanie, pukanie??
Dodam, że rozrząd robiłem 17tys. temu INA. Ale nie jest to chyba dźwięk z okolic paska rozrządu.
Cykanie w silniku 1.8T AUM film błąd 17705
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Cykanie w silniku 1.8T AUM film błąd 17705
Ostatnio zmieniony wt lis 20, 2018 18:00 przez nesill, łącznie zmieniany 1 raz.
- sebastian1901
- Gadatliwa bestia
- Posty: 695
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
- Lokalizacja: CzęstochoVWa
- Auto: Octavia I 1.8T RS
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
Re: Cykanie w silniku 1.8T AUM film
Nie wiem czy Ci o to cykanie chodzi. To jest cykanie tego zaworka co jest na puszce od odpowietrzenia zbiornika. To jest filtr węglowy odpowietrzenia zbiornika. Takie czarne ustrojstwo i idzie do niego kabel. Jak tak cyka tzn że działa. Czasem cyka szybciej a czasem wolniej ale tak ma być
https://www.google.pl/search?q=odpowiet ... qBq-ZklKBM:
https://www.google.pl/search?q=odpowiet ... qBq-ZklKBM:
Sebastian
Re: Cykanie w silniku 1.8T AUM film
Dzięki trochę mnie uspokoiłeś. Myślałem, że coś jest nie tak, bo przez pierwsze pół roku kiedy go posiadałem to nic nigdy nie cykalo. Teraz cyka prawie cały czas jak się nagrzeje. Dodatkowo śmierdzi oparami benzyny, jak stoję na postoju to muszę włączać obieg wewnętrzny.sebastian1901 pisze: ↑wt lis 20, 2018 16:11Nie wiem czy Ci o to cykanie chodzi. To jest cykanie tego zaworka co jest na puszce od odpowietrzenia zbiornika. To jest filtr węglowy odpowietrzenia zbiornika. Takie czarne ustrojstwo i idzie do niego kabel. Jak tak cyka tzn że działa. Czasem cyka szybciej a czasem wolniej ale tak ma być
https://www.google.pl/search?q=odpowiet ... qBq-ZklKBM:
Mam też jeszcze jeden problem przy niższych temperaturach, gdy odpalam go po nocy i chcę od razu jechać na ssaniu, to spadają mi obroty do 500, aż przygasają światła i trzęsie budą, mimo iż pedał wciśnięty w podłogę to auto nie chce przyspieszać, muszę wcisnąć sprzęgło i przegazowac do 2-3tys. Obrotów i już mogę jechać. Co to może być??
dodam, że mam przy tym ciągle powracający błąd
17705 (Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości