Podczas wymiany uszczelki pod kolektorem ssącym zauważyłem, że kolektor jest złożony z dwóch części skręconych ze sobą, pomiędzy, którymi znajduje się uszczelka. Okazało się, że niepotrzebnie naruszyłem dwie śruby łączące te dwa elementy. Mam kilka pytań odnośnie tego:
1.Czy tam może się robić nieszczelność ?
2.Czy tą uszczelkę powinno się też wymieniać i czy jest ona taka sama jak ta pomiędzy silnikiem a kolektorem ? W ETCE nie jest ona zaznaczona.
Zdjęcia z internetu:
[mk4] Dwuczęściowy kolektor ssący
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 424
- Rejestracja: pt gru 22, 2017 23:59
[mk4] Re: Dwuczęściowy kolektor ssący
Nie. Jest inna niż ta przy głowicy. Owszem może powstać tam nieszczelność. Ja u siebie jak rozkręciłem to potem skręciłem na starej uszczelce z dodatkiem cieniutkiej warstwy masy uszczelniającej do dolotu i jest ok.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości