Te nity to o co z nimi chodzi? Bo zielony jestem w tym temacie. Czasem mi ciężko biegi wchodzą. Czasem jest ok, czasem gorzej. Chodzi tu głównie o 1 i 2. Czasem też jest delikatny problem ze wstecznym niby wchodzi, ale jakby nie do końca zalapuje i muszę go wrzucić jeszcze raz. Przykładowo jak parkuje pod górkę i chce go zostawić na biegu (jedynce) to nie mogę jej wrzucić. Muszę delikatnie spuścić auto niżej żeby się stoczyło (bardzo delikatnie) i wtedy wchodzi. Czasem przy redukcji nie mogę wrzucić dwójki od razu lub gdy zmieniam bieg z 1 na 2 pojawia się zgrzytniecie, jakbym bez sprzęgła zmieniał bieg (może za szybko puszczam sprzęgło? Nie wiem, bo zjawisko takie pojawia się raz na miesiąc może). Ze 2 lata temu miałem wymieniane cięgna od skrzyni biegów.
@Edit
Teraz się pobawiłem lewarkiem pod supermarketem i np z pozycji 0 nie da rady wrzucić biegu drugiego, ani z biegu drugiego wrócić na jedynkę na zgaszonym jak i odpalonym silniku.
Szczerze mówiąc też się zastanawiałem nad skrzynia... Może to buczenie i głośna praca silnika o której pisałem to nie silnik, a skrzynia? Ale z drugiej strony skrzynia by chyba nie powodowała mulenia auta? Chyba, że się mylę.
[mk4] "Pyrkanie" z wydechu, drgania silnika i całego auta
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[mk4] Re: "Pyrkanie" z wydechu, drgania silnika i całego auta
Poczytaj o nitach w mechanizmie różnicowym. Niestety lubią się obcinać doprowadzając do tego że w obudowie skrzyni biegów wywala dziurę. Często objawem uszkodzenia jest kangurek podczas jazdy oraz problemy z wbiciem biegów. Wpisz w wyszukiwarce nity i golf4 a znajdziesz całą lekturę....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości