1.8T AGU cisnienie oleju i kompresja.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
maddict
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: śr gru 22, 2010 15:19

1.8T AGU cisnienie oleju i kompresja.

Post autor: maddict » ndz wrz 24, 2017 09:10

Tak jak w temacie, jakie prawidlowe przedzialy wartosci dla tych silnikow?
Jak taki pomiar dokladnei wykonac, zarowno na rozgrzanym i zimnym silniku?
Przy pomiarze kompresji najlepiej wykrecic wszystkie swiece, czy po kolei kazda zastapowac manomatrem i spowrotem wkrecac swiece?
Dobrym pomyslem w takim razie wypiac bezpiecznik od pompy paliwa?
Czy slabe cisnienie oleju moze byc spowodane tylko i wylacznie pompa oleju/smokiem, jezeli kompresja bedzie prawidlowa?



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

1.8T AGU cisnienie oleju i kompresja.

Post autor: jeryk10 » ndz wrz 24, 2017 10:23

Temperatura silnika 80C bieg jałowy 2,0 bar , przy obrotach silnika 2000 tys 3,0 -4.5 bar . Ciśnienie sprężania min 7 bar max 14 bar .


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
maddict
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: śr gru 22, 2010 15:19

1.8T AGU cisnienie oleju i kompresja.

Post autor: maddict » ndz wrz 24, 2017 10:29

Ale jak sprawdzic najlepiej cisnienie? Wykrecic wszystkie swiece i dopiero pozniej czujnik, czy po kolei wkrecac i zakrecac swiece?



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8848
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

1.8T AGU cisnienie oleju i kompresja.

Post autor: marcin7x5 » ndz wrz 24, 2017 11:45

A co to za różnica. Przecież mierzysz w danej chwili tylko jeden cylinder. Wyciągasz bezpiecznik od wtryskiwaczy lub odpinasz wtyczkę.



Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1932
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

1.8T AGU cisnienie oleju i kompresja.

Post autor: Hubi14 » ndz wrz 24, 2017 11:49

wykręcić wszystkie świece, wyjąć bezpiecznik od pompy paliwa, przepustnicę otworzyć na full i kręcić rozrusznikiem.



Awatar użytkownika
vwer2
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 228
Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
Kontakt:

1.8T AGU cisnienie oleju i kompresja.

Post autor: vwer2 » pn wrz 25, 2017 11:19

Odpowiadając na PW

tak jak kolega Hubi14, pisze
Hubi14 pisze:wykręcić wszystkie świece, wyjąć bezpiecznik od pompy paliwa, przepustnicę otworzyć na full i kręcić rozrusznikiem.
marcin7x5 pisze:A co to za różnica. Przecież mierzysz w danej chwili tylko jeden cylinder. Wyciągasz bezpiecznik od wtryskiwaczy lub odpinasz wtyczkę.
Kolego marcin7x5, jak myślisz ??? na wkręconych trzech świecach rozrusznik będzie tak samo szybko kręcił jak na wykręconych ???


TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N

Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8848
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

1.8T AGU cisnienie oleju i kompresja.

Post autor: marcin7x5 » pn wrz 25, 2017 19:52

Jak zdrowy aku to nie ma to wpływu zbytniego. Wiadomo ze kompresję mierzy się na wszystkich cylindrach więc i tak trzeba wszystkie świece wykręcić.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości