Golf 1.4 16V APE
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf 1.4 16V APE
Witam, chodzi o auto golf 4 1.4 16v APE. A wiec zacznę od tego, że w aucie cały czas coś rozładowywało akumulator,ale autko paliło bez problemu, znalazłem przyczynę była to lampka w drzwiach ale po odłączeniu akumulatora naładowaniu go i ponownym jego podłączeniu nie mogę odpalić auta . Podłączyłem kompa i błędy :
16585 - Injector: cylinder 1 (n30):circuit malfunction
P0201 - 35-00
16587 - SHAREWARE VERSION. To decode all DTCs
P0203 - 35-00- please register/activate
16588 - SHAREWARE VERSION. To decode all DTCs
P0204 - 35-00- please register/activate
16586 -SHAREWARE VERSION. To decode all DTCs
P0202 - 35-00- please register/activate
bezpieczniki całe, paliwo sprawdzałem podaję pompa, wlałem nawet troszkę paliwa do przepustnicy i auto odpaliło ale jak wypaliło paliwo gasło, co zauważyłem wcześniej tam gdzie jest filtr paliwa jest taki mały czarny elektrozawór i on sobie cykała a teraz cisza! Nie wiem co mogę jeszcze sprawdzić , możliwe ze nagle wszystkie wtryskiwacze siadły?
16585 - Injector: cylinder 1 (n30):circuit malfunction
P0201 - 35-00
16587 - SHAREWARE VERSION. To decode all DTCs
P0203 - 35-00- please register/activate
16588 - SHAREWARE VERSION. To decode all DTCs
P0204 - 35-00- please register/activate
16586 -SHAREWARE VERSION. To decode all DTCs
P0202 - 35-00- please register/activate
bezpieczniki całe, paliwo sprawdzałem podaję pompa, wlałem nawet troszkę paliwa do przepustnicy i auto odpaliło ale jak wypaliło paliwo gasło, co zauważyłem wcześniej tam gdzie jest filtr paliwa jest taki mały czarny elektrozawór i on sobie cykała a teraz cisza! Nie wiem co mogę jeszcze sprawdzić , możliwe ze nagle wszystkie wtryskiwacze siadły?
Golf 1.4 16V APE pomocy!!!
Naszła mnie jeszcze myśl może tam jest jakiś przekaźnik odpowiedzialny za te wtryski lub pompę paliwa. Po odłączeniu 1 przewodu paliwa i przekręceniu kluczyka paliwo leciało więc chyba ok.
Golf 1.4 16V APE pomocy!!!
Jakieś podpowiedzi co to może być,gdzie jeszcze szukać. Auto kreci ale nie odpala,tak jakby wtrysku w ogóle nie reagowały. Może jakaś instrukcja jak sprawdzić te wtrysku i czy jest sygnał z ecu. Na każdy wtrysk wpięty jest przewód 2 pinowy.
- nba
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz gru 27, 2015 18:22
- Lokalizacja: SR/SWD
- Auto: Golf MK4 1.4 / A3 8L 1.8T
- Silnik: BCA
Golf 1.4 16V APE pomocy!!!
Jedyne co mi przychodzi na myśl to miernik w dłoń i mierzyć cały obwód zasilania wtrysków. Fachowcem nie jestem, ale od tego bym zaczął.
Tomson electronics & mods
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Golf 1.4 16V APE pomocy!!!
Ja fachowcem też nie jestem,ale wyzwań się nie boje Bardziej siedzę w mechanice więc może dacie mi jakieś wskazówki jak zmierzyć to zasilanie wtryskiwaczy i czy ogóle idzie na nie jakiś prąd,sygnał.
- nba
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz gru 27, 2015 18:22
- Lokalizacja: SR/SWD
- Auto: Golf MK4 1.4 / A3 8L 1.8T
- Silnik: BCA
Golf 1.4 16V APE pomocy!!!
Zaczynasz o samych wtryskiwaczy, ustawiasz woltomierz na DC 20V, jeśli nic nie pokaże to jeszcze mniejszy zakres o ile jest. Ktoś w aucie kręci rozrusznikiem a ty mierzysz pomiędzy 2 pinami albo między pinem a minusem z aku. Jak nic nie pokaże szukasz dalej po drodze zależy do czego idą kable.
Tomson electronics & mods
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Golf 1.4 16V APE pomocy!!!
Czyli tak, odpinam wtyczkę od wtryskiwaczy tam są tam 2 piny- kable i miernik wpinam w te 2 pilny i sprawdzam czy po przekreceniu kluczyka jest www, 2 sposób to do 1 pniu z tyczki miernik a 2 koniec miernika do -akumulatora.
Golf 1.4 16V APE pomocy!!!
Przepraszam że dopytuje tak szczegułowo ale wole sie upewnić niź coś zepsuć
- nba
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz gru 27, 2015 18:22
- Lokalizacja: SR/SWD
- Auto: Golf MK4 1.4 / A3 8L 1.8T
- Silnik: BCA
Golf 1.4 16V APE
Dokładnie, ale kręć rozrusznikiem.
Tomson electronics & mods
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Golf 1.4 16V APE
A jakie powinno wskazywać napięcie 12v po kreceniu rozrusznikiem, wiem że można jeszcze sprawdzić omy, ale nie wiem ile tam powinno wskazywać
Golf 1.4 16V APE
Panowie a jest taka opcja ze uszkodzony został sterownik silnika? Można to jakos sprawdzic? Podobno one sa wrażliwe na masę. Można to jakoś naprawić gdyby taka rzecz się stala
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Golf 1.4 16V APE
Na wtryskiwacz masz podawany plus po kluczyku a masy sekwencyjnie podaje sterownik silnika, więc zacznij od sprawdzenia czy jest plus po zapłonie. Jezeli nie - bezpiecznik, przekaźnik.niko235 pisze:A jakie powinno wskazywać napięcie 12v po kreceniu rozrusznikiem, wiem że można jeszcze sprawdzić omy, ale nie wiem ile tam powinno wskazywać
Golf 1.4 16V APE
Sprawdź dokladnie bezpieczniki 28 i32. Dla pewności nawet je podmień. Sprawdź czy dochodzi do nich zasilanie po stacyjce. Potem sprawdź czy we wtyczce na każdym wtrysku jest też napięcie. Jeżeli jest to sterownik nie podaje masy. Można też w kostkę wtryskiwacza wpiąć diodę lub żarówkę i podczas kręcenia rozrusznikiem musi migać.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości