Nie wiem co kolega widział i co mu działało ale na pewno nie check i epc...GrandCross pisze:Nie wiem skąd masz takie informację, ale się mylisz. Skoro u mnie działały i przestały Poza tym wczoraj siedziałem w 2 golfach 1.6 SR motor AKL również jak mój z 2000r i w obu te kontrolki paliły się po przekręceniu kluczyka następnie gasły. Zegary w jednym jak u mnie bez fis, a drugi pełny fis. Nie wprowadzaj wiec ludzi w błąd skoro nie jesteś pewny tego co piszesz.
[mk4] Brak podświetlania EPC i check.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: [mk4] Brak podświetlania EPC i check.
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz gru 11, 2016 00:03
- Lokalizacja: Radom
[mk4] Brak podświetlania EPC i check.
Czyli jeśli poprzez vag nie połączę się z cam sterownikiem silnika bo teoretycznie go nie ma i przepustnica jest na lince to na 100% nie ma EPC i Check. Dobrze rozumuję ? Rozchodzi mi się o praktyczne sprawdzenie tego o czym Panowie napisaliście.
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz gru 11, 2016 00:03
- Lokalizacja: Radom
[mk4] Brak podświetlania EPC i check.
Pożyczyłem dzisiaj kabel Vaga i sam postanowiłem sprawdzić te błędy. Niestety coś wyskoczyło. Podsyłam screeny z programu Polski Vag. Przy tej konfiguracji sprzętowej nie ma możliwości podświetlania kontrolek EPC i CHECK na liczniku ?
CAN:
LICZNIK:
SILNIK i błędy:
Napięcie na aku przy nie uruchomionym silniku 12,75V , uruchomionym 14,07V. <<< Mowa w tym drugim błędzie o zasilaniu 12V dlatego napisałem pomiary na baterii.
Co z tym fantem dalej ?
Przed wykasowaniem błędów sprawdziłem je jeszcze raz. Tym razem wyskoczyło coś takiego
Brak komunikacji na magistrali licznik >> CAN ?
Po wykasowaniu błędów na liczniku i sterowniku CAN brak błędów.
Na silniku zniknął błąd 668 , ale został 1177.
I tu moje kolejne pytanie. Mechanik nie mógł przeprowadzić adaptacji przepustnicy ( falujące obroty ) Czy wina leży po stronie tego błędu ? Co w takiej sytuacji robić ?
CAN:
LICZNIK:
SILNIK i błędy:
Napięcie na aku przy nie uruchomionym silniku 12,75V , uruchomionym 14,07V. <<< Mowa w tym drugim błędzie o zasilaniu 12V dlatego napisałem pomiary na baterii.
Co z tym fantem dalej ?
Przed wykasowaniem błędów sprawdziłem je jeszcze raz. Tym razem wyskoczyło coś takiego
Brak komunikacji na magistrali licznik >> CAN ?
Po wykasowaniu błędów na liczniku i sterowniku CAN brak błędów.
Na silniku zniknął błąd 668 , ale został 1177.
I tu moje kolejne pytanie. Mechanik nie mógł przeprowadzić adaptacji przepustnicy ( falujące obroty ) Czy wina leży po stronie tego błędu ? Co w takiej sytuacji robić ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości