[mk4] Brak podświetlania EPC i check.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
psilos1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1152
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 12:25

Re: [mk4] Brak podświetlania EPC i check.

Post autor: psilos1 » ndz cze 11, 2017 15:56

GrandCross pisze:Nie wiem skąd masz takie informację, ale się mylisz. Skoro u mnie działały i przestały :) Poza tym wczoraj siedziałem w 2 golfach 1.6 SR motor AKL również jak mój z 2000r i w obu te kontrolki paliły się po przekręceniu kluczyka następnie gasły. Zegary w jednym jak u mnie bez fis, a drugi pełny fis. Nie wprowadzaj wiec ludzi w błąd skoro nie jesteś pewny tego co piszesz.
Nie wiem co kolega widział i co mu działało ale na pewno nie check i epc...



GrandCross
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz gru 11, 2016 00:03
Lokalizacja: Radom

[mk4] Brak podświetlania EPC i check.

Post autor: GrandCross » ndz cze 11, 2017 16:20

Czyli jeśli poprzez vag nie połączę się z cam sterownikiem silnika bo teoretycznie go nie ma i przepustnica jest na lince to na 100% nie ma EPC i Check. Dobrze rozumuję ? Rozchodzi mi się o praktyczne sprawdzenie tego o czym Panowie napisaliście.



Awatar użytkownika
psilos1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1152
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 12:25

[mk4] Brak podświetlania EPC i check.

Post autor: psilos1 » ndz cze 11, 2017 16:41

Skoro masz vag to podaj numer sterownika silnika i zegarow



GrandCross
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz gru 11, 2016 00:03
Lokalizacja: Radom

[mk4] Brak podświetlania EPC i check.

Post autor: GrandCross » ndz cze 11, 2017 18:56

Pożyczyłem dzisiaj kabel Vaga i sam postanowiłem sprawdzić te błędy. Niestety coś wyskoczyło. Podsyłam screeny z programu Polski Vag. Przy tej konfiguracji sprzętowej nie ma możliwości podświetlania kontrolek EPC i CHECK na liczniku ?

CAN:

ObrazekObrazek

LICZNIK:
Obrazek

SILNIK i błędy:
ObrazekObrazek

Napięcie na aku przy nie uruchomionym silniku 12,75V , uruchomionym 14,07V. <<< Mowa w tym drugim błędzie o zasilaniu 12V dlatego napisałem pomiary na baterii.
Co z tym fantem dalej ?

Przed wykasowaniem błędów sprawdziłem je jeszcze raz. Tym razem wyskoczyło coś takiego

Obrazek Brak komunikacji na magistrali licznik >> CAN ?

Po wykasowaniu błędów na liczniku i sterowniku CAN brak błędów.
Na silniku zniknął błąd 668 , ale został 1177.

I tu moje kolejne pytanie. Mechanik nie mógł przeprowadzić adaptacji przepustnicy ( falujące obroty ) Czy wina leży po stronie tego błędu ? Co w takiej sytuacji robić ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości