mechanik do v5
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
mechanik do v5
Jak w tytule potrzebuje specjalisty do silnika vr5 2.3 kasa nie gra roli tylko w łodzi.Co by nie błąkać się gubi zapłon a są nowe świece,kable i cewka. Jest ktoś....
Re: mechanik do v5
do tych silnikow nie ma specjalistow, nikt sie na nich nie zna, zawiez to komus kto ci da gwarancje, ze usterke usunie ![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
mechanik do v5
Lu4Ke, kriss0977, Teoretycznie każdy kto ma jakieś pojęcie o vr6 da sobie radę, w końcu to ten sam silnik tylko bez jednego cylindra
mechanik do v5
Problem polega na tym że wchodzi błąd przepustnicy,była robiona adaptacja na vagu i przez dzień było oki ale niestety znowu się przydławia ....
i do wymiany pójdzie cały wydech bo już jest rzeźbiony i przewężony.Będzie strumienica fi 60mm bez środkowego (chyba że będzie za głośny) i końcowy mugen.
![banghead :banghead:](./images/smilies/banghead.gif)
- MaciekV5
- ...
- Posty: 1152
- Rejestracja: czw sie 30, 2012 08:20
- Lokalizacja: GB
- Auto: bmw
- Silnik: CUNA
- Kontakt:
mechanik do v5
kriss0977, Jaki błąd wyrzuca od przepustnicy? Podmieniałeś przepustnicę? Jak chcesz to mam dwie w zapasie bo kiedyś miałem podobny problem.
Z jakiegoś powodu w dwóch AGZtach z problemem przepustnicy okazywało się, że wiązka jest gdzieś walnięta. W moim było tak, że jak się rozgrzał to wyrzucał błąd i obroty świrowały. Wiązka wydawała się ok, sprawdzona miernikiem. W końcu dorobiłem własną wiązkę między ECU a przepustnicą i wszystkie problemy zniknęły![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Z jakiegoś powodu w dwóch AGZtach z problemem przepustnicy okazywało się, że wiązka jest gdzieś walnięta. W moim było tak, że jak się rozgrzał to wyrzucał błąd i obroty świrowały. Wiązka wydawała się ok, sprawdzona miernikiem. W końcu dorobiłem własną wiązkę między ECU a przepustnicą i wszystkie problemy zniknęły
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: mechanik do v5
kriss0977 pisze:Problem polega na tym że wchodzi błąd przepustnicy,była robiona adaptacja na vagu i przez dzień było oki ale niestety znowu się przydławia ....i do wymiany pójdzie cały wydech bo już jest rzeźbiony i przewężony.Będzie strumienica fi 60mm bez środkowego (chyba że będzie za głośny) i końcowy mugen.
Żadnej strumienicy, powoduje ona bardzo nieprzyjemny dla ucha dźwięk. Wiem bo u mnie też to ustrojstwo do przeglądu zamontowałem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości