Szalejące obroty.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Szalejące obroty.
Witam, z tym problemem borykam się naprawdę szmat czasu, Golfina była u dwóch mechaników żaden z nich nie wiedział co jej dolega.
Golfina to 1.8 GT 66 kW ( 90km ) mianowicie, przejde do sedna problemu, podczas jazdy a niekiedy nawet po odpaleniu silnika po krótkiej jeździe lubi się wbić na 3000 tysiące obrotów a nawet miałem kiedyś 5 tysięcy! Zauważylem również to, że niekiedy jak lekko przygazuje, to obroty maleją do normalnych i wszystko jest okej. Sterownik został podmieniony na Seatowski z myślą mechanika, że będzie dobrze bo u niego nie szwankowały obroty, natomiast kiedy samochód wrócił do mnie i pojeździłem nim chwilę problem momentalnie wrócił więc zmieniłem na oryginalny VW z tymi samymi kodami. Nie mam zielonego pojęcia od czego tutaj zacząć, żeby to naprawić, postanowiłem wziąć to we własne ręcę, dlatego zwracam się do was Forumowicze, abyście mi pomogli, z góry bardzo dziękuję, i z niecierpliwością czekam na rozwiązania.
Jeżeli czegoś nie dopisałem, lub was ciekawi proszę śmiało pisać.
Golfina to 1.8 GT 66 kW ( 90km ) mianowicie, przejde do sedna problemu, podczas jazdy a niekiedy nawet po odpaleniu silnika po krótkiej jeździe lubi się wbić na 3000 tysiące obrotów a nawet miałem kiedyś 5 tysięcy! Zauważylem również to, że niekiedy jak lekko przygazuje, to obroty maleją do normalnych i wszystko jest okej. Sterownik został podmieniony na Seatowski z myślą mechanika, że będzie dobrze bo u niego nie szwankowały obroty, natomiast kiedy samochód wrócił do mnie i pojeździłem nim chwilę problem momentalnie wrócił więc zmieniłem na oryginalny VW z tymi samymi kodami. Nie mam zielonego pojęcia od czego tutaj zacząć, żeby to naprawić, postanowiłem wziąć to we własne ręcę, dlatego zwracam się do was Forumowicze, abyście mi pomogli, z góry bardzo dziękuję, i z niecierpliwością czekam na rozwiązania.
Jeżeli czegoś nie dopisałem, lub was ciekawi proszę śmiało pisać.
Szalejące obroty.
Czy to jest monowtrysk, jeśli tak sprawdź kabel od krokowca. W seacie miałem kiedyś takie jaja że przetarł się oplot w kabelkach niedaleko wtyczki i obroty świrowały.
Szalejące obroty.
Okej sprawdzę dziś, dzieki za jaką kolwiek radę, bo najzywczajniej straciłem nadzieje na uporanie sie z tym problemem.
Szalejące obroty.
Przepraszam, że tak długo to trwało lecz slabo stałem z czasem, a w golfinie robiłem konserwe i kilka innych rzeczy i tak długo mi zeszło. Caly silniczek krokowy został dokładnie umyty, problem lekko zmalał, ale nadal mi doskwiera, macie jakieś inne propozycje? Naprawdę byłbym mega wdzięczny.
Szalejące obroty.
Przestawiony/uszkodzony TPS w starych tematach znajdziesz dane nastawcze.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- mariusz131
- Mały gagatek
- Posty: 85
- Rejestracja: pn paź 24, 2011 22:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Opel Zafira B OPC Line 1,8 140KM
Szalejące obroty.
Miałem taki problem u siebie 2-krotnie. Za pierwszym razem pomogła wymiana czujnika temperatury, a za drugim wymieniałem silniczek krokowy.
Było mk3 1,8 adz. Było mk5 1,9 TDI
Szalejące obroty.
ja bym sprawdził TPS lub czujnik temp może świrować i obroty będą rosły bo ecu odczyta że temperatura silnika jest niska
Jakie błędy Ci wywala?
Jakie błędy Ci wywala?
- skierek.gt
- Mały gagatek
- Posty: 104
- Rejestracja: pt sty 18, 2013 23:33
- Kontakt:
Szalejące obroty.
u mnie czyszczenie silniczka krokowego nic nie dało, ale gdy go wymieniłem na inny wszystko jest ok
MOJA GOLFINKA >>>>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=568441
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości