Rozrząd 1.8T

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
R90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: pn lip 06, 2015 12:36
Lokalizacja: mazowieckie

Rozrząd 1.8T

Post autor: R90 » czw kwie 14, 2016 10:33

Witam,
jaki zestaw proponujecie do tego silnika (AUM) ?
Jaki jest mniej więcej koszt wymiany w mieście do 40tys mieszkańców , 60km od Wawy?
Pytam, gdyż nie znam stawek, a nie chce być naciągniety.


Było: MK4 1.8T AUM 150 PS 210 NM

Jest: Fiat Bravo MultiJet 1.6 120 PS 300 NM ,
Skoda Octavia 3 1.6 TDI CR 110 PS 250 NM

mka 3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: sob gru 08, 2012 15:56
Lokalizacja: żywiec

Rozrząd 1.8T

Post autor: mka 3 » czw kwie 14, 2016 15:08

R90, to zależy ile chcesz wydać na rozrząd. polecam z SKF a jesli cos tanszego to rolki z INY pompa dolc lub SKF. Co do wymiany to cena okolo 200zl a 300zl



Awatar użytkownika
R90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: pn lip 06, 2015 12:36
Lokalizacja: mazowieckie

Rozrząd 1.8T

Post autor: R90 » czw kwie 14, 2016 15:40

Max 600zł za same części. Słyszałem , że najlepsze paski Contitechu są.


Było: MK4 1.8T AUM 150 PS 210 NM

Jest: Fiat Bravo MultiJet 1.6 120 PS 300 NM ,
Skoda Octavia 3 1.6 TDI CR 110 PS 250 NM

mka 3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: sob gru 08, 2012 15:56
Lokalizacja: żywiec

Rozrząd 1.8T

Post autor: mka 3 » czw kwie 14, 2016 18:51

R90, bierz z SKF . paski z Contitechu sa cienkie lepsze z Dayco



Awatar użytkownika
R90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: pn lip 06, 2015 12:36
Lokalizacja: mazowieckie

Rozrząd 1.8T

Post autor: R90 » pt kwie 15, 2016 08:27

Czytałem, że SKF to pakowacz, pakują inne firmy do swoich pudełek. Jak to jest z montażem? Można mieć swoje części? Czy mechanicy idą na takie układy ?


Było: MK4 1.8T AUM 150 PS 210 NM

Jest: Fiat Bravo MultiJet 1.6 120 PS 300 NM ,
Skoda Octavia 3 1.6 TDI CR 110 PS 250 NM

mka 3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: sob gru 08, 2012 15:56
Lokalizacja: żywiec

Rozrząd 1.8T

Post autor: mka 3 » pt kwie 15, 2016 20:55

R90, ja miałem swoje czesci. a wymiane zrobił mi za 200zl . oczywiscie wszystkie stare czesci z demontażu zabrałem. a przed wymiana obdzwoniłem pare warsztatów jak plasują się ceny .



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości