Golf 4 1.6 16V

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mka 3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: sob gru 08, 2012 15:56
Lokalizacja: żywiec

Golf 4 1.6 16V

Post autor: mka 3 » ndz sty 24, 2016 00:11

BartekB, a sprawdziłes ten wtryskiwacz



BartekB
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn sty 18, 2016 17:05

Golf 4 1.6 16V

Post autor: BartekB » ndz sty 24, 2016 00:45

Wszystkie wtryski powinny działać jak trzeba. Wszystko wtyczki itp są ok. komp żadnych błędów pod wzgedem wtryskiwaczy nie wywala. Obecnie jest czyściutki.



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8847
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Golf 4 1.6 16V

Post autor: marcin7x5 » ndz sty 24, 2016 10:46

Spróbuj pojeździć z odpiętą wtyczką z czujnika temp. Może na zimnym za mocno zubaża mieszankę. Może być też nieszczelność na wtrysku tyle że wtedy powinien to wyłapać jako błąd.



mka 3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: sob gru 08, 2012 15:56
Lokalizacja: żywiec

Golf 4 1.6 16V

Post autor: mka 3 » ndz sty 24, 2016 13:49

BartekB, u siebie miałem tak ze wypadał zapłon na czwartym cylindrze i wina była ze wtryskiwacz był pęknięty a błędu z nim nie pokazywało . auto raz jechało a raz to szło tylko na 3 gary . a masz wogóle vaga .



BartekB
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn sty 18, 2016 17:05

Golf 4 1.6 16V

Post autor: BartekB » ndz sty 24, 2016 18:48

Tak mam.



mka 3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: sob gru 08, 2012 15:56
Lokalizacja: żywiec

Golf 4 1.6 16V

Post autor: mka 3 » pn sty 25, 2016 12:56

BartekB, no to laptop w OBD 2 i jazda w trasę . Bok 14 jest od wypadania zapłonów pole 3 , a w bloku 15 rozpisane w których cylindrach się to robi . może jeszcze zawor EGR się przycina. jaki masz kod silnika ? marcin7x5 ma ksiazke do silnikow , jak ładnie po prosisz to ci może wysle na @-mail.



BartekB
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn sty 18, 2016 17:05

Golf 4 1.6 16V

Post autor: BartekB » wt sty 26, 2016 11:15

Kod silnika ATN zawor egr czyscilem z 2 miesiace temu. Myslisz ze zawalil by sie tak szybko. Nie pomyslalem w sumie zeby wtyczke wypiac i zobaczyc wtedy jak bedzie sie zachowywal



boris_kafarrow
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 753
Rejestracja: ndz gru 02, 2012 18:11

Golf 4 1.6 16V

Post autor: boris_kafarrow » pn lut 01, 2016 13:00

Problem został rozwiązany?



BartekB
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn sty 18, 2016 17:05

Golf 4 1.6 16V

Post autor: BartekB » śr lut 03, 2016 19:45

Witam ponownie. Nie odzywałem się bo praca zajmuje mi trochę życia. Problem nie został rozwiązany. Co gorsze ustąpił z przyczyn wyżej niewiadomych. Zrobiło sie ciepło i golf chodzi normalnie. Nie pracuję już nierówno na zimnym.

W miedzy czasie podjechałem do innych speców. Sprawdzili wszystko powiedzieli ok, jedyne co wyszło źle to że na próbniku wyszło że mam spaliny w płynie chłodniczym. Powiedzieli że prawdopodobnie uszczelka strzeliła i trzeba wymienić. Niby ok jak trzeba to trzeba ale narazie sie wstrzymuję. Objawy zanikły więc obserwuje. Płynu jak narazie nie ucieka. Nie dymi na biało "jedynie jak na zewnątrz jest niska temp". Niby pod korkiem od oleju jest biała maź, nie dużo ale widać ale to może dlatego że ostatnimi czasy jak było zimno przy - temperaturach golf się nie dogrzewał z racji tego że do pracy mam około 10 km, drugie stał przecież tydzień odpalany na chwile bo zaczęły sie te numery z dziwnym wypadaniem zapłonu.

Co dziwne może dla mnie golf chodził nierówno jedynie na zimnym, jak dojechałem tak nierówno chodzącym do pracy zgasiłem go i po 2min odpaliłem chodził normalnie . Wydaje mi się że jeżeli miała by być to uszczelka "nie mówię że na pewno nie" chodził by tak cały czas czy to zimny czy to ciepły. Nawet teraz by tak robił rano a tego nie ma.

Szczerze sam nie wiem co mu dolega, w sumie wymiana uszczelki choćby profilaktycznie nie jest złem. Ale wydanie 700-800 zł troszkę zaboli, i w sumie bez sensu by było ściąganie głowicy bez jej zrobienia dokładnie, mam na myśli zawory, uszczelniacze , rozrząd, olej trzeba wymienić itp. A to zabawa już na około 2 tyś zł. Jeszcze poczekam jeżeli będe widział niepokojące objawy na pewno golf trafi do lekarza na robienie góry.


Chyba że ktoś ma jeszcze jakiś pomysł na temat.


Odgrzewam temacik.

Objawem była padnięta uszczelka pod głowicą. Wydmuchało ją przez to silnik chodził jak chodził. Cała zabawa kosztowała mnie 2800zł. Jeżeli będzie ktoś potrzebował dokładnie co za ile służę pomocą ponieważ teraz nie pamiętam co było za ile, a piszę z pracy i paragonu brak :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości