problemy z odpalaniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

duchu123
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 16:53
Lokalizacja: Łowicz

problemy z odpalaniem

Post autor: duchu123 » śr gru 16, 2015 06:50

Witam mój problem to problemy z odpalanie, odpali zawsze za 2 razem jak zakreci z dwa trzy razy... wcześniej za pierwszego odpalał wymienilem męczę się z tym już rok czasu
wymieniłem:
świece
przepustnicę
filtr paliwa 2 razy
kable zapłonowe
cewkę
czujnik temperatury
pompka pompuje ponieważ jak otworzę drzwi od samochodu to słyszę ją nawet jak kilka razy przekęcę kluczyk w pierwszą pozycję to słyszę ją.....
Problem zdarza się sporadycznie na cieplymi zimnym silniku, błedów nie ma w kompie.
Gdyby było tylko toto zostawił bym to ale zdarza się że raz na 1,5 miesiąca wypada mi zapłon z 1 i trzeciego cylindra po odpaleniu i przejechaniu z 1.5 km
Jedyna rzecz co pomaga to paliwo żebym miał co najmniej pół baku najmniej i wlany płyn do czyszczenia wtrysków wtedy problem się nie pojawia. Dzieje się to tylko na benzynie i wtedy takjakby niemiał mocy ja naciskam pedał gazu i stoje w miejscu
(silnik cały wyremontowany 100 000 km temu)
Mam MK4 1.6 AUS gaz benzyna


a jeszcze jedno zaczeło mi piszczeć coś koło alternatora wymienilem pasek i napinacz to samo chyba mam do wymiany te sprzegiełko alternatora ... a moze to wina tego sprzęgiełka??


Sprzedam kostkę stacyjki, czujnik prędkości do MK4 - priv

jan1966
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 806
Rejestracja: pn sie 10, 2015 13:20

problemy z odpalaniem

Post autor: jan1966 » śr gru 16, 2015 12:25

Coś z pompą paliwa może małe ciśnienie podaje



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8847
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

problemy z odpalaniem

Post autor: marcin7x5 » śr gru 16, 2015 21:46

Skoro masz wypadanie zapłonu a osprzęt elektryczny masz nowy to przyczyną mogą być albo chwilowa utrata kompresji albo coś z zasilaniem paliwa czyli zabrudzony wtrysk lub słaby wydatek pompy paliwa. Najszybciej sprawdzisz pompę bo wystarczy zmierzyć ciśnienie na listwie wtryskiwaczy oraz jego spadek. Wtryski to trzeba sprawdzić pod kątem ilości podawanego paliwa oraz kształtu strumienia. Z kolei utratę kompresji mogą powodować np popychacze hydrauliczne zaworów. Sam też mam ten silnik i wiem że jest kapryśny.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości