Odcina za szybko
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Odcina za szybko
A wcześniej to błąd miał charakter chwilowy czy ciągły? Nie zawsze jest tak że coś się psuje od razu na 100% i masz błąd w pamięci (który kasuje się po iluś uruchomieniach zapłonu) a urządzenie działa poprawnie. Włączone wentylatory to typowy objaw trybu awaryjnego tak jak odcięcie poniżej czerwonego pola. Może się wydawać że sondy to trochę mało by wejść w awaryjny ale nie wykluczone, mi to pachnie przepływomierzem albo czujnikiem położenia wałka rozrządu ale przez to że mam doświadczenia z oplem.Himenn88 pisze:ale kiedyś jak sondy już były walnięte to szybszej odcinki nie było.
Cały mój kraj >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=519472" onclick="window.open(this.href);return false;
Odcina za szybko
A rozrząd ci się nie rozjechał?sondy może używki jakieś załóż?wcześniej komputer może był w stanie korygować a z czasem jak sonda całkiem poleciała to nie jest w stanie skorygować i jeżdzisz już w trybie awaryjnym
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Odcina za szybko
pironet, no tak tylko jak obejść tą sonde w kacie jak go nie ma?
Jest ona to jakiś sposób
OsteR9019,
Błąd z sondami jest od kiedy pamiętam.szybciej nie miałem innych problemów w związku z tym
Jest ona to jakiś sposób
OsteR9019,
Błąd z sondami jest od kiedy pamiętam.szybciej nie miałem innych problemów w związku z tym
Odcina za szybko
załóż odsadzenie,dystans sondy
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Odcina za szybko
Zawsze możesz zamontować emulator sondy. Tyle że to działanie zastępcze. Włącznik termiczny w chłodnicy możesz sprawdzić omomierzem. Sprawdzasz czy jest przejście pomiędzy stykami. Jeden styk to pierwszy bieg a drugie to drugi bieg wentylatorów. Jeżeli na zimnym silniku jest przejście to czujnik do wymiany.
Odcina za szybko
Na razie nie ma co sprawdzać bo w awaryjnym samochód na wszelki wypadek chłodzi komorę silnika niezależnie od temperatury, zajął bym się tym (o ile tak zostanie) po odzyskaniu prawidłowego trybu pracy.marcin7x5 pisze:Włącznik termiczny w chłodnicy możesz sprawdzić omomierzem.
Działanie sondy najlepiej sprawdzisz oscyloskopem, teoretycznie można miernikiem ale w praktyce jest do tego za wolny. Niektóre programy do diagnostyki dają możliwość sprawdzenia sondy i kumaty diagnosta jest w stanie Ci to ogarnąć żebyś w ciemno nie wywalał pieniędzy.
Cały mój kraj >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=519472" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości