1.8t chiptuning pytanie

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

rafcio22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw cze 04, 2015 09:51

1.8t chiptuning pytanie

Post autor: rafcio22 » sob wrz 26, 2015 02:20

Witam,Posiadam golfa 4 z silnikiem 1.8t arz, niedawno oddalem go do chipowania w Niemczech. Problem polega na tym ze oryginalnie turbo ladowalo 0.5bar po chipie wbija do 1 bara. Czy takim "biciem" turbina nie padnie szybciej(k03 - dokladnych numerow nie znam). Czy jednak jestem zmuszony do przejscia na k03s lub k04?? Pozdrawiam i czekam na szybka odpowiedz



Awatar użytkownika
R90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: pn lip 06, 2015 12:36
Lokalizacja: mazowieckie

1.8t chiptuning pytanie

Post autor: R90 » sob wrz 26, 2015 09:45

U mnie K03s dmucha max 0,6 bar w serii. Dla 180km ta sama turbina dmucha 0,8 bara. Oczywiście, że padnie wcześniej, tylko pytanie czy to będzie po 50tys, czy po 200tys np. Zależy w jakim stanie jest teraz. Jak w kiepskim, to przyspieszysz agonie :P


Było: MK4 1.8T AUM 150 PS 210 NM

Jest: Fiat Bravo MultiJet 1.6 120 PS 300 NM ,
Skoda Octavia 3 1.6 TDI CR 110 PS 250 NM

rafcio22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw cze 04, 2015 09:51

1.8t chiptuning pytanie

Post autor: rafcio22 » sob wrz 26, 2015 11:53

Dzieki wielkie za odpowiedz. Temat mozna zamknac



Awatar użytkownika
pironet
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: pt wrz 16, 2011 06:54

1.8t chiptuning pytanie

Post autor: pironet » sob wrz 26, 2015 17:02

tak z ciekawosci to na ile wyciągneli serię ?


Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości