2.3 AGZ Nie równa praca silnika, wypadanie zapłonu, pomocy

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ceglaV5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: śr sty 14, 2015 00:54

2.3 AGZ Nie równa praca silnika, wypadanie zapłonu, pomocy

Post autor: ceglaV5 » wt lut 03, 2015 23:19

dokładnie. :) dziś zrobiłem pierwsza jazdę. biegi wchodzą płynnie, sprzęgło działa bez zarzutów, tylko muszę udać się na kompa bo jak auto było podniesione i odpalilem to nalapal jakiś bledow i święci się abs i mruga czerwona kontrolka hamulca.. ogólnie teraz to dopiero jedzie ;) przyspieszenie jest super. na dniach nagram jakiś film jak chodzi auto bo nie wiem czy V5 tak powinno chodzić jak u mnie. zrobiłem około 70km i narazie jest dobrze. :) jeśli ktoś ma dwumas do wymiany to szczerze polecam taki zestaw jak zamontowalem :D



ceglaV5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: śr sty 14, 2015 00:54

2.3 AGZ Nie równa praca silnika, wypadanie zapłonu,e pomocy

Post autor: ceglaV5 » sob lut 07, 2015 17:31

witam. po kilku dniach użytkowania auta kilka informacji. spalanie w normie, średnio około 10-11l lpg, przyspieszenie lepsze niż na dwumasie, Ale niestety V-Max niższy. kiedyś do 200km/h to był pocisk i dalej ciągl, a teraz do 180km/h w miarę idzie a od tej prędkości już bardzo wolno przyspiesza choć jest pedal gazu do podłogi.. no ale coś za coś. teraz mogę się cieszyć komfortowa jazda i pięknym brzmieniem. a reakcja przechodniów którzy słyszą dźwięk Vpiateczki - bezcenna. ;D dzięki panowie za pomoc :)



robertoblabla
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr lis 12, 2014 20:01

2.3 AGZ Nie równa praca silnika, wypadanie zapłonu, pomocy

Post autor: robertoblabla » sob kwie 11, 2015 09:50

Podepnę się pod temat jeśli można. Również mam silnik AGZ i objawy mam podobne - tyle, że u mnie ewidentnie nie chodzi na 1 cylinder. Kłopot w tym, że 3 tygodnie temu wymieniałem silnik. Odpaliłem interfejs - wybrałem 01-engine / potem opcja o której była mowa wcześniej.
oto co mi wyszło:
GR 015: (A) NOT RUNNING
GR 016 (B) - wszystkie pomiary na 0
GR 014 (C) - od 6,6% do 62% (średnia w granicach 29%)
Co to oznacza? Ja nie mam bladego pojęcia :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości