Golf 4 1.6 16v - Cylinder problem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf 4 1.6 16v - Cylinder problem
Witam, dziś zakupiłem Golfa 4 1.6 16v rok producyjny 2002, I było pięknie aż do czasu kiedy na liczniku zapalil sie 'Check Engine' a chwile po tym zaczał samochod chodzic na 3 Cylindrach, po wylaczeniu i wlaczeniu samochodu przez okolo 2 minuty silnik na niskich obrotach zaczal chodzic normalnie a po chwili spowrotem na 3 cylindry, Po podpieci go pod komputer pokazuje sie bląd 'P0303' Zapłon cylindra, Wyczyscilem wszystko chodzil dobrze przez 5 min i znów wyskoczyl bląd oraz silnik zaczał klekotac i do tego dymić z tlumika białym dymem. Jakieś propozycje ? Mam zamiar wymieć świecie i zobaczyc czy się poprawi Więc czekam na jakieś propozycje co to by mogło być : )
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 907
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Golf 4 1.6 16v - Cylinder problem
P0303 - wypadanie zapłonu na 3-cylindrze wymień świece może być też przewód wysokiego napięcia.Podmień przewody na świecach do sprawdzenia z drugiego na trzeci z trzeciego na drugi i jaki błąd wyskoczy.
Golf 4 1.6 16v - Cylinder problem
Zostało wymienione świece, silnik zaczął lepoej pracować, podmienione zostały Fajki, lecz dalej ten sam problem. Nic nie wyjaśniło problemu, więc stwierdziłem że spróbowałem, podmienić wtryski, lecz dalej to samo, teraz mam zamiar wymienić zawór, i nie jestem pewien czy wyregulowanie zarowu pozbędzie się problemu? Jakieś propozucje, Pozdrawiam
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Golf 4 1.6 16v - Cylinder problem
Jaki zawór ? Co masz na myśli?Monst148 pisze: teraz mam zamiar wymienić zawór, i nie jestem pewien czy wyregulowanie zarowu pozbędzie się problemu?
Jeśli dalej nim wywraca zrób pomiar ciśnienia sprężania.Monst148 pisze:Jakieś propozucje
Golf 4 1.6 16v - Cylinder problem
Mam na myśli, blaszki, dlatego że na zimnym silniku wszystko chodzi ładnie lecz gdy się nagrzeje, zaczyna się dlawic oraz czuć utratę mocy, więc powoli nie mam już pomysłów no i jak, :/
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 907
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Golf 4 1.6 16v - Cylinder problem
Przy tym silniku jest hydraulika i nie ma regulacji zaworów,chodzi na zimnym bo większą dawkę paliwa a na gorącym już nie.Zmierz ciśnienie w cylindrach i dowiesz się coś więcej jaka jest różnica między trzecim a resztą i podejmiesz decyzję.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości