co wybrać 1.8T czy 2.0

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

co wybrać 1.8T czy 2.0

Post autor: 21Golfista21 » śr mar 11, 2015 22:00

Witam, zastanawiam się na zakupem mk4 w benzynce tylko nie wiem jaki motor jest trwalszy, lepszy, tańszy w eksploatacji 1.8T czy 2.0?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

co wybrać 1.8T czy 2.0

Post autor: Qto » czw mar 12, 2015 01:04

viewforum.php?f=118" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

co wybrać 1.8T czy 2.0

Post autor: rysiektr » sob mar 14, 2015 00:04

1.8T


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Kumek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn sie 04, 2014 18:03

Re: co wybrać 1.8T czy 2.0

Post autor: Kumek » sob mar 14, 2015 00:08

1.8T będzie się lepiej zbierać. 2.0 to znowu prostsza jednostka bez turbiny czyli mniej do psucia :P

Ja bym rozwarzył 2.3 benzynę na łańcuchu. Tez bez turbo ale wymiana rozrządu też ci odpada a mocy juz ma trochę więcej. :

w220.com.pl już dostępne z Tapatalk



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

co wybrać 1.8T czy 2.0

Post autor: rysiektr » sob mar 14, 2015 00:14

Kumek, 2.0 w mk4 to niewypał jakich mało, poczytaj sobie o tym ile to oleju potrafi wciągać, 2,3 w mk4 pali a nie jedzie, rozrząd się wymienia bo łańcuch się rozciąga, ślizgi się zużywają. Do zmiany rozrządu potrzeba wywalać skrzynię. AQN 170 koni już jakoś jedzie ale rozwojowy to on nie jest. Jedynie dźwięk jest fajny bo to prawie vr6.
1.8T to najlesza opcja.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
muody
Szeregowy
Szeregowy
Posty: 964
Rejestracja: czw lis 05, 2009 17:39
Lokalizacja: Łódź

Re: co wybrać 1.8T czy 2.0

Post autor: muody » sob mar 14, 2015 11:54

VR5 to niewypał względem eksploatacji, 2.0 jest stare, pamięta czasy passata b3 i nie pasuje do charakteru GTI ale jest tanie w utrzymaniu.
Polecam 1.8 T - nawet najsłabsze 150 koni


OPEL - Ohne Power Ewig Letzter

Awatar użytkownika
pironet
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: pt wrz 16, 2011 06:54

co wybrać 1.8T czy 2.0

Post autor: pironet » ndz mar 15, 2015 17:12

odwieczne pytanie...1.8t czy 2.0 ....moim zdaniem tylko 1.8t nie zastanawiał bym się nawet.2.0 to stara konstrukcja i słaba w osiągach a dość paliwożerna. 2.3 dość awaryjna 1.8t to chyba najlepszy silnik vw benzynowy do tego prosta mapa na 180 kucy.Problem pojawia się w znalezieniu dobrego egzemplarza ale generalnie to nie ważne jakie kupisz jak trafisz dobrze to będziesz zadowolony jak trafisz zle będziesz ładował do oporu.


Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości