Fos 34 dchd 26, a 1.6 pn

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

karkas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt mar 03, 2015 09:50

Fos 34 dchd 26, a 1.6 pn

Post autor: karkas » wt mar 03, 2015 10:56

Na wstępie witam wszystkich forumowiczów. Otóż zwracam się z prośbą do weberowców. Auto jezdzi juz na chyba 10 gaźniku, ostanio był jikov, teraz poszedł weber. Auto mam od dwóch tygodni od rodziny, silnik wydaje się być w dobrym stanie. I teraz mój problem w którym może mi ktoś pomoże, mianowicie samochód pali ogromne ilości paliwa. Wychodzi spalanie ponad 20 litrów i to sporo. Auto rzadko ma but z racji przyrostu mocy której sprzęgło przenieść juz nie chce. Gdzie znajdują się główne dysze paliwa? Rurki emulsyjne juz modzilem, na pierwszej gardzieli jest na niej nawinieta blaszka sporo poprawiająca prace( silnik sie zalewal bardzo, ciezko bylo ruszyc). Teraz auto śmiga tylko smierdzi z wydechu paliwem ze ho ho. Wiec gdzie są glowne dysze? Czy to te po bokach( tulejki nakladane na srubke)? Z góry dzieki za sugestie.



karkas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt mar 03, 2015 09:50

Re: Fos 34 dchd 26, a 1.6 pn

Post autor: karkas » wt mar 03, 2015 11:47

Nikt? ;)



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2807
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Fos 34 dchd 26, a 1.6 pn

Post autor: waski1 » wt mar 03, 2015 19:00

Dwie po bokach na 10 klucz.Zatkaj też na pracującym silniku 2 gardziel gaźnika szmatą jak zgaśnie to musisz domknąć 2 przepustnicę bo nie dojdziesz ładu.



karkas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt mar 03, 2015 09:50

Re: Fos 34 dchd 26, a 1.6 pn

Post autor: karkas » wt mar 03, 2015 23:38

Są takie na plaski śrubokręt ktore mają zaciągane takie tulejki (dysze) nie to? Ok sprawdzę to, obroty niby trzyma, pyrka jak fiacior, raz ma takie obroty ze ciagnie raz nie. Na czterobiegowej skrzyni idzie w dwie osoby po prostym i lekko pod górę 145-150 choć przypuszczam że szedl by jeszcze ale sprzęgło :/ ale jestem zadowolony bo dość szybko to robi :D w niedalekiej przyszłości myślę o turbo za gaznikiem, niedlugo zacznę zbierać graty. Tylko blagam o pomoc bo wachy tyle wali że założyłem już kartę na stacji benzynowej :/

Waski1 dzięki za zainteresowanie. Pozdrawiam :)


Edit: Już ogarnąłem że to dysze biegu jalowego. Może mi ktoś sprzedać dysze paliwowe i rurki emulsyjne? W necie jest sklep ale nie posiadają obecnie dyszy do mojego gaznika a moze macie panowie takie. Tylko jak to jest z tymi rurkami? I jakie polecacie. Na początek wstawić dysze paliwowe? Na pierwszej 125 wyczytalem a na drugiej ponoć 150. Chodzi mi oto zebym mial jakiś punkt zaczepienia sensowny z tymi dyszami Wiem że auto będzie potrzebować jeszcze strojenia, mam kilka innym problemów prócz gaznik.



karkas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt mar 03, 2015 09:50

Re: Fos 34 dchd 26, a 1.6 pn

Post autor: karkas » śr mar 04, 2015 00:50

Dodam ze bez drut moda na pierwszej rurce emulsyjnej auto nie szlo w obroty do końca, strzały byly i mokra maska od paliwa. Teraz kręci bardzo wysoko, będzie odcinka jakaś prosta niedlugo na zapłonie, bo w porównaniu do 1.8 rp to aż w dremela dźwięk podchodzi. Wiem wiem, przekreci się ten silnik :D



karkas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt mar 03, 2015 09:50

Re: Fos 34 dchd 26, a 1.6 pn

Post autor: karkas » śr mar 04, 2015 11:31

Nikt nie sprzeda dysz? :p



Awatar użytkownika
fanvw85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt wrz 26, 2014 16:31

Fos 34 dchd 26, a 1.6 pn

Post autor: fanvw85 » śr mar 04, 2015 23:00

tu gość ma dysze do gaźnika z fiata http://olx.pl/oferta/zestaw-naprawczy-g ... f578c1d827" onclick="window.open(this.href);return false;



karkas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt mar 03, 2015 09:50

Re: Fos 34 dchd 26, a 1.6 pn

Post autor: karkas » czw mar 05, 2015 21:29

Już ogarnąłem gaźnik, ktos kiedy zamienil stronami dysze z pierwszej na drugą gardziel zarówno paliwowa jak i wolnych obrotów.
Pierwsza przepustnica : paliwa 120, wolnych 45
Druga przepustnica: paliwa 155, wolnych 100.
Miał ktoś taki setup? Jakie odnotowaliscie spalanie? Przydała by się opinia. Mam nadzieje że spalanie się uspokoi, auto chodzi gładko i trzyma obroty



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości