Świece NGK BKUR6ET-10 vs PZFR6J-11

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

js22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw paź 11, 2012 16:54

Świece NGK BKUR6ET-10 vs PZFR6J-11

Post autor: js22 » wt wrz 02, 2014 20:39

Witam,

Mam problem z doborem świec. Mam silnik 1.6 BCB świece wedle katalogu NGK to PZFR6J-11, natomiast dziś sprzedawca w sklepie tak zbajerował, że kupiłem BKUR6ET-10 czy mogę je założyć czy oddać lepiej? Jak patrzyłem na jakieś inne katalogi czy aukcje, to BKUR6ET-10 też przewijał się, że niby pasuje do bcb. Proszę o radę, pozdrawiam.



js22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw paź 11, 2012 16:54

Świece NGK BKUR6ET-10 vs PZFR6J-11

Post autor: js22 » pt wrz 05, 2014 15:52

Sam sobie odpowiem, może komuś się przyda w przyszłości :)

BKUR6ET-10 są trochę krótsze, i występowały w starym katalogu NGK w nowym jest już PZFR6J-11 - różnicy w jeździe nie zauważyłem (po za tym, ze auto jest żwawsze, ale to kwestia zużytych świec. Zresztą niżej foto, Boscha platinium PZFR6J-11 po 35 tyś, z czego 20 tyś na LPG.

Obrazek



Awatar użytkownika
karek_7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob lis 12, 2011 22:37
Lokalizacja: Warszawa

Świece NGK BKUR6ET-10 vs PZFR6J-11

Post autor: karek_7 » sob wrz 06, 2014 15:53

Ja ostatnio założyłem PZFR6J-11. Dedykwoane do BCB. Samochód chodzi bez problemu. Nawet mogą stwierdzić po 2 000 km, że spalanie spadło



js22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw paź 11, 2012 16:54

Świece NGK BKUR6ET-10 vs PZFR6J-11

Post autor: js22 » sob wrz 06, 2014 18:00

Ciekawe jak będzie ze spalaniem na BKUR6ET-10, na PZFR6J-11 brał mi ok 8.5-9L LPG w mieszanym cyklu.



js22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw paź 11, 2012 16:54

Świece NGK BKUR6ET-10 vs PZFR6J-11

Post autor: js22 » czw paź 09, 2014 12:52

W spalaniu nie ma większych różnic, chociaż ostatnio tylko cykl miejski z dużymi korkami. Spalanie na poziomie 12L LPG



Awatar użytkownika
shamil
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr sty 29, 2014 00:13
Lokalizacja: Kraków/N. Sącz

Świece NGK BKUR6ET-10 vs PZFR6J-11

Post autor: shamil » czw paź 09, 2014 14:04

Mam ten sam silnik z lpg i na lpg-forum.pl doradzono mi świece BOSCH 0 242 235 775 --> http://autowanda.pl/?page=catalog/produ ... t=0&sort=1

Podobno bardzo dobrze nadają się do tego silnika i mają przerwę zmniejszoną do 0.9 dzięki czemu na gazie lepiej powinny działać.
Zakładam je w sobotę, zobaczymy jak się będą spisywać.
Ostatnio zmieniony czw paź 09, 2014 14:55 przez shamil, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

js22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw paź 11, 2012 16:54

Świece NGK BKUR6ET-10 vs PZFR6J-11

Post autor: js22 » czw paź 09, 2014 14:31

To zdaj później relację z użytkowania.



Awatar użytkownika
koma44
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pt wrz 19, 2014 21:48
Lokalizacja: Poznań

Świece NGK BKUR6ET-10 vs PZFR6J-11

Post autor: koma44 » sob paź 11, 2014 21:15

Ostatnio założyłem BOSCH FR6LI332S ,silnik o wiele lepiej się zbiera ,ale może dlatego ,że stare świece miałem jeszcze ori :bigok:



Awatar użytkownika
shamil
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr sty 29, 2014 00:13
Lokalizacja: Kraków/N. Sącz

Świece NGK BKUR6ET-10 vs PZFR6J-11

Post autor: shamil » śr paź 15, 2014 09:53

No i zgodnie z tym co pisałem wymieniłem w sobotę świece na BOSCH FR7HPP332W.
Auto jakby lepiej wchodzi na obroty, ale wczoraj PADŁA MI CEWKA!!!
Wiem, że w tym silniku to dość typowa usterka bo mam 89 tys przebiegu i cewki są jeszcze oryginalne, ale czy to przypadek że padła kilka dni po wymianie świec?

Wymienię tą cewkę, ale teraz nie wiem co z tymi świecami. Czy świece mogło mieć na to wpływ. Przejechałem jakieś 250 KM od wymiany i było spoko a tu nagle takie coś.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości