Witam.
Problem tutaj opisywany do znudzenia. Jak zauważyłem.. Z tym że u mnie wygląda to tak.
Pacjent:
Golf IV 1.4 16v AKQ 1999r.
Wymieniłem przepustnicę , uszczelki pod przepustnicą, zaadaptowałem programem VCDS. Mimo to obroty po rozgrzaniu dalej oscylują w granicach 700obr/min . Przewód od egr'u by zalepiony mazią, po przeczyszczeniu pojawiły się poszarpywania podczas jazdy na niskich obrotach ze stałą predkością.
Przed chwilą odłączyłem podciśnienie od egr i zaślepiłem. Pojeżdżę , sprawdzę czy pomogło. Ale co poradzić na niskie obroty na biegu jałowym ?
Brak błędów na kompie. W VCDS pojawia się komunikat 'Adaptation Ok' .
Ktoś ma jakiś pomysł?
Z góry dziękuję za pomoc.
Niskie obroty po wymianie przepustnicy 1.4 16v AKQ
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Niskie obroty po wymianie przepustnicy 1.4 16v AKQ
obroty są prawidłowe... u mnie w APE jest 720 na rozgrzanym silniku
Niskie obroty po wymianie przepustnicy 1.4 16v AKQ
Qto pisze:obroty są prawidłowe... u mnie w APE jest 720 na rozgrzanym silniku
Rozumiem. Poprzedni właściciel wspominał coś , że przed awarią przepustnicy obroty oscylowały w granicach 850 - a tyle to obecnie jest przy włączonej klimatyzacji.
Wspominałem że zaślepiłem podciśnienie od egr'u. Poszarpywania niby ustały, a przynajmniej taki mi się wydaje.Zaślepię go chyba całkowicie.
Zastanawia mnie jeszcze jedna kwestia. Jadąc dajmy na to na 3 lub 4 biegu i nagle wciskając gaz da się usłyszeć zgrzytnięcie (nie wiem jak to nazwać) . Mam urwaną na jednej ze śrub tą osłonę termiczną kolektora wydechowego ale to chyba nie ten trop. Dodam że sprzęgło bierze dość wysoko, nie ślizga się. Co może być przyczyną tych dźwięków?
dziękuję za odpowiedzi.
Niskie obroty po wymianie przepustnicy 1.4 16v AKQ
Witam.
Post pod postem. Wybaczcie.
Naczytałem się nt. wadliwych nitów skrzyni begów. Skrzynia ma kod DUW - czyli to ta wadliwa.
Teraz pytanie. Czy to chrobotanie przy nagłym dodaniu gazu na niższych biegach lub stopniowym dodawaniu gazu na 5 biegu pod górkę. To objaw uszkodzenia w samej skrzyni czy może padającego sprzęgła ?
Byłoby miło gdyby ktoś odpowiedział.
Dziękuję i pozdrawiam.
Ps. Nie chciałem zakładać kolejnego tematu w Dziale Układ Napędowy . Jeśli jednak bardzo razi obecność tego postu w tym dziale , prosiłbym o jego wydzielenie i przeniesienie do odpowiedniego działu. Dziękuję.
Post pod postem. Wybaczcie.
Naczytałem się nt. wadliwych nitów skrzyni begów. Skrzynia ma kod DUW - czyli to ta wadliwa.
Teraz pytanie. Czy to chrobotanie przy nagłym dodaniu gazu na niższych biegach lub stopniowym dodawaniu gazu na 5 biegu pod górkę. To objaw uszkodzenia w samej skrzyni czy może padającego sprzęgła ?
Byłoby miło gdyby ktoś odpowiedział.
Dziękuję i pozdrawiam.
Ps. Nie chciałem zakładać kolejnego tematu w Dziale Układ Napędowy . Jeśli jednak bardzo razi obecność tego postu w tym dziale , prosiłbym o jego wydzielenie i przeniesienie do odpowiedniego działu. Dziękuję.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości