Post
autor: Rawcio » wt wrz 09, 2014 20:21
Dobra, teraz dla uściślenia tematu.
Dzisiaj pogrzebałem trochę przy tym temacie i co zaobserwowałem...
1. Zimny silnik - problem z rozruchem, konieczność wciśnięcia pedału gazu przy odpalaniu. Kontrolka EPC zapala się po uruchomieniu silnika w 80% przypadków.
2. Ciepły silnik - rozruch w pełni prawidłowy.
Próba wywołania kontrolki EPC przebiegła "pomyślnie". Lampka zaświeciła się po przytrzymaniu samochodu do odcinki. Kontrolka się świeci, auto traci moc. Dodam tutaj, że po podpięciu pod komputer, czy z zapaloną kontrolką, czy bez niej rezultat badania wychodzi tak samo.
Podpięcie pod komputer z programem VCDS Lite 1.2
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Tuesday, 09 September 2014, 19:20:50:0
Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,22,29,35,36,37,39,46,47,55,56,57,75,76
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 036-906-034-APE.LBL
Controller: 036 906 032 G
Component: ME7.5.10 4433
Coding: 00031
Shop #: WSC 31414
VCID: 145B3F537763
WVWZZZ1JZ4D008559 VWZ6Z0C0092998
3 Faults Found:
18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller
P1649 - 35-10 - - - Intermittent
17967 - Throttle Valve Control part (G187): Fault in basic settings
17952 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Signal too Large
Readiness: 0000 0000
Z tego co widzę przepustnica. Możecie napisać coś więcej, na czym problem dokładnie polega, jak temu zaradzić i jak to ma się do odpalania na zimnym silniku.
