Świece NGK BKUR6ET-10 vs PZFR6J-11
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Świece NGK BKUR6ET-10 vs PZFR6J-11
Witam,
Mam problem z doborem świec. Mam silnik 1.6 BCB świece wedle katalogu NGK to PZFR6J-11, natomiast dziś sprzedawca w sklepie tak zbajerował, że kupiłem BKUR6ET-10 czy mogę je założyć czy oddać lepiej? Jak patrzyłem na jakieś inne katalogi czy aukcje, to BKUR6ET-10 też przewijał się, że niby pasuje do bcb. Proszę o radę, pozdrawiam.
Mam problem z doborem świec. Mam silnik 1.6 BCB świece wedle katalogu NGK to PZFR6J-11, natomiast dziś sprzedawca w sklepie tak zbajerował, że kupiłem BKUR6ET-10 czy mogę je założyć czy oddać lepiej? Jak patrzyłem na jakieś inne katalogi czy aukcje, to BKUR6ET-10 też przewijał się, że niby pasuje do bcb. Proszę o radę, pozdrawiam.
Świece NGK BKUR6ET-10 vs PZFR6J-11
Sam sobie odpowiem, może komuś się przyda w przyszłości
BKUR6ET-10 są trochę krótsze, i występowały w starym katalogu NGK w nowym jest już PZFR6J-11 - różnicy w jeździe nie zauważyłem (po za tym, ze auto jest żwawsze, ale to kwestia zużytych świec. Zresztą niżej foto, Boscha platinium PZFR6J-11 po 35 tyś, z czego 20 tyś na LPG.
BKUR6ET-10 są trochę krótsze, i występowały w starym katalogu NGK w nowym jest już PZFR6J-11 - różnicy w jeździe nie zauważyłem (po za tym, ze auto jest żwawsze, ale to kwestia zużytych świec. Zresztą niżej foto, Boscha platinium PZFR6J-11 po 35 tyś, z czego 20 tyś na LPG.
Świece NGK BKUR6ET-10 vs PZFR6J-11
Ja ostatnio założyłem PZFR6J-11. Dedykwoane do BCB. Samochód chodzi bez problemu. Nawet mogą stwierdzić po 2 000 km, że spalanie spadło
Świece NGK BKUR6ET-10 vs PZFR6J-11
Ciekawe jak będzie ze spalaniem na BKUR6ET-10, na PZFR6J-11 brał mi ok 8.5-9L LPG w mieszanym cyklu.
Świece NGK BKUR6ET-10 vs PZFR6J-11
W spalaniu nie ma większych różnic, chociaż ostatnio tylko cykl miejski z dużymi korkami. Spalanie na poziomie 12L LPG
Świece NGK BKUR6ET-10 vs PZFR6J-11
Mam ten sam silnik z lpg i na lpg-forum.pl doradzono mi świece BOSCH 0 242 235 775 --> http://autowanda.pl/?page=catalog/produ ... t=0&sort=1
Podobno bardzo dobrze nadają się do tego silnika i mają przerwę zmniejszoną do 0.9 dzięki czemu na gazie lepiej powinny działać.
Zakładam je w sobotę, zobaczymy jak się będą spisywać.
Podobno bardzo dobrze nadają się do tego silnika i mają przerwę zmniejszoną do 0.9 dzięki czemu na gazie lepiej powinny działać.
Zakładam je w sobotę, zobaczymy jak się będą spisywać.
Ostatnio zmieniony czw paź 09, 2014 14:55 przez shamil, łącznie zmieniany 1 raz.
Świece NGK BKUR6ET-10 vs PZFR6J-11
Ostatnio założyłem BOSCH FR6LI332S ,silnik o wiele lepiej się zbiera ,ale może dlatego ,że stare świece miałem jeszcze ori
Świece NGK BKUR6ET-10 vs PZFR6J-11
No i zgodnie z tym co pisałem wymieniłem w sobotę świece na BOSCH FR7HPP332W.
Auto jakby lepiej wchodzi na obroty, ale wczoraj PADŁA MI CEWKA!!!
Wiem, że w tym silniku to dość typowa usterka bo mam 89 tys przebiegu i cewki są jeszcze oryginalne, ale czy to przypadek że padła kilka dni po wymianie świec?
Wymienię tą cewkę, ale teraz nie wiem co z tymi świecami. Czy świece mogło mieć na to wpływ. Przejechałem jakieś 250 KM od wymiany i było spoko a tu nagle takie coś.
Auto jakby lepiej wchodzi na obroty, ale wczoraj PADŁA MI CEWKA!!!
Wiem, że w tym silniku to dość typowa usterka bo mam 89 tys przebiegu i cewki są jeszcze oryginalne, ale czy to przypadek że padła kilka dni po wymianie świec?
Wymienię tą cewkę, ale teraz nie wiem co z tymi świecami. Czy świece mogło mieć na to wpływ. Przejechałem jakieś 250 KM od wymiany i było spoko a tu nagle takie coś.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości